یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت با جدیت اجرای قانون ساماندهی نیروهای شرکتی را پیگیری کند

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با اشاره به تصویب قانون مربوط به ساماندهی نیروهای شرکتی و خدمتی در مجلس گفت: امیدواریم دولت هرچه زودتر دغدغه این عزیزان که از قشر ضعیف، عزیز و مظلوم جامعه هستند، توجه کرده و به این قانون جامه عمل بپوشاند تا مشکل آنها حل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108363
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

کرونا :

دولت با جدیت اجرای قانون ساماندهی نیروهای شرکتی را پیگیری کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۲ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن با اشاره به تصویب قانون مربوط به ساماندهی نیروهای شرکتی و خدمتی در مجلس گفت: امیدواریم دولت هرچه زودتر دغدغه این عزیزان که از قشر ضعیف، عزیز و مظلوم جامعه هستند، توجه کرده و به این قانون جامه عمل بپوشاند تا مشکل آنها حل شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی دو سال اخیر دانش‌آموزان و کنکوری‌ها دغدغه‌هایی داشتند و بارها و بارها اعتراض رسمی خود را مظلومانه اعلام کردند که نمایندگان نیز در این راستا طرحی را تدوین کردند و بر تعیین تکلیف این طرح مصر هستند.

وی اضافه کرد: از کمیسیون آموزش مجلس و آقای منادی درخواست داریم که بیشتر از این تعلل نکنند و طرح را به صحن علنی ارائه کنند تا نمایندگان ملت انجام به وظیفه خود عمل کرده و راهکارهای لازم را برای رفع دغدغه این قشر از جامعه را تصویب کنند. در حال حاضر ناراحتی این عزیزان به خانواده‌های آنها نییز انتقال یافته است؛ بیشترین آسیب را در حوزه امنیتی خودمان به خودمان می‌زنیم، امیدوارم همه مسئولین که می‌توانند این کلافه سردرگم را باز کنند، اکثر نماینده‌ها دلشان با شما است و پای کار شما هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشکل دانشجویان پزشکی خارج از کشور بیان کرد: با بروکراسی اداری سرمایه‌های کشور را به راحتی از دست بدهیم. این قشر افراد توانمندی هستند که در کشورهای شرقی و غربی درس خوانده‌اند و از همه مسئولان به ویژه وزارت بهداشت درخواست همراهی با آنها را دارم.

اخذ ماده 23 برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی ارومیه/دستور وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد شهرک مبین
دنبال کنید

محمودوند تصریح کرد: خیانت مجلس به بازنشستگان یک دروغ محض است این موضوع در لایحه دولت آورده شده بود و نمایندگان حتی آن را تقلیل دادند. تبصره ۶ نشان از فداکاری نمایندگان مجلس است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi