یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش ارز گردشگری مبنا و منطق ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افزایش ارز گردشگری از ۵۰۰ دلار به هزار دلار استدلال و منطق ندارد و سود آن به جیب دلالان در بازار می‌رود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108331
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

کرونا :

افزایش ارز گردشگری مبنا و منطق ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، اسماعیل کوثری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر در اسفند ماه سال ۱۳۶۲ و ۱۳۶۳ و شهیدان همت، حمید و مهدی باکری گفت: از مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و مردم ایران برای حضور در انتخابات و اینکه مجدداً من را برای نمایندگی خود در مجلس دوازدهم انتخاب کردند، تشکر می‌کنم، امیدوارم بتوانم خدمتگزار این مردم عزیز و شهیدپرور باشم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خطاب به مسئولین بانک مرکزی ادامه داد: بر چه اساسی ارز گردشگران و مسافران خارج از کشور را از مبلغ ۵۰۰ دلار به هزار دلار افزایش داده‌اید، این پول به دلال‌ها به اسم گردشگر داده شده که در این بازار بی‌در و پیکر به اسم مسافرت چندین میلیون تومان به جیب این افراد می‌رود. با چه استدلالی این کار را انجام داده‌اید؟ به این موضوع هر چه سریعتر رسیدگی کنید زیرا باید برای آن پاسخگو باشید.

وی با بیان اینکه جنایتکاران دروغگو، استکبار جهانی و صهیونیسم به مدت ۱۵۶ روز است که مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه را به صورت بی‌رحمانه بمباران و قتل عام می‌کنند ، گفت: رئیس جمهور آمریکا برای مثلا از طریق هوا به مردم غزه کمک‌رسانی می‌کند تا به دنیا نشان دهد که دلسوز مردم غزه است اما از سوی دیگر کمک‌های نظامی بی‌وقفه خود را به رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi