شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت اصلاح مسیر انحرافی صندوق های بازنشستگی / صندوق ها در حوزه نفت و پتروشیمی سرمایه گذاری کنند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق های بازنشستگی سالهاست که دچار مشکل بوده و بحران های جدی دارند و قطعا باید به انحای مختلف به این صندوق ها کمک شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108281
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

کرونا :

ضرورت اصلاح مسیر انحرافی صندوق های بازنشستگی / صندوق ها در حوزه نفت و پتروشیمی سرمایه گذاری کنند

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به مقوله ورشکستگی صندوق های بازنشستگی و توجه به این مسئله  تصریح کرد: صندوق های بازنشستگی سالهاست که دچار مشکل بوده و بحران های جدی دارند.

نماینده مردم« سبزوار،جغتای و جوین» ادامه داد: قطعا باید  به عناوین مختلف به صندوق های بازنشستگی کمک کرده و در زمینه اصلاح ساختارهای ان کوشا باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین باید  مسیر انحرافی صندوق های بازنشستگی را اصلاح کنیم و فرآیندهای موجود کار ساز نیست.

محبی نجم آبادی تاکید کرد:  باید  صندوق های بازنشستگی سود دهی لازم را داشته باشند. همچنین باید شرایطی ایجاد شود که صندوق ها بتوانند به بازنشستگان کمک کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: یکی از راه هایی که صندوق ها می تواند به بازنشستگان کمک کند، سرمایه گذاری انها در حوزه نفت و پتروشیمی ها و جاهایی است که با فرآوری بتوانیم ارزش افزوده  بیشتری ایجاد کنیم تا گذشته فعالیت های صندوق جبران شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi