شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم همچنان پای کار انقلاب هستند؛ مسؤولان قدر بدانند

به گزارش کرونا از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز و در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با فارس در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه عزم، اراده و حضور مردم بصیر قائمشهر در راهپیمایی امروز پیام مهمی برای همه دنیا و دشمنان اسلام داشت،  اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که این ملت از آرمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108090
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کرونا :

مردم همچنان پای کار انقلاب هستند؛ مسؤولان قدر بدانند

به گزارش کرونا از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز و در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در گفت‌وگو با فارس در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه عزم، اراده و حضور مردم بصیر قائمشهر در راهپیمایی امروز پیام مهمی برای همه دنیا و دشمنان اسلام داشت،  اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که این ملت از آرمان امام انقلاب و شهدا هرگز جدا نخواهند شد و در برابر استکبار جهانی محکم می‌ایستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود:  بصیرت و حضور مردم امروز مثال‌زدنی بود و این پیام را برای دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی داشت که  مردم همچنان پای کار هستند.

امام جمعه شهرستان قائمشهر تصریح کرد:  خدا را شاکریم که امسال هم  توفیق  حضور در راهپیمایی را داشتیم و توانستیم با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب، انواع مشکلات، سختی‌ها و تحریم‌ها را بر این ملت تحمیل کردند، که به خیال خام خود اراده این ملت را بشکنند، غافل از اینکه مردم بصیر ما با این حربه‌ها و سختی‌ها هرگز از انقلاب دست بر نمی‌دارند.

معلمی خواسته دشمن را دور کردن مردم از عرصه نظام و انقلاب برشمرد و گفت:  این حضور نشان داد که دشمنان نظام باید این آرزو را با خود به گور ببرند.

امام جمعه شهرستان قائمشهر در پایان  از مسؤولان خواست تا این حضور و بصیرت را ببیند و  آن چنان که شایسته مردم انقلابی ایران است،  خدمتگزار باشند.

پایان پیام/م


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi