دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت 7هزار و پانصد واحد مسکن ملی در فسا

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به بسیاری از مصوبات ارزشمند این دوره از مجلس، از قانون جهش تولید مسکن به عنوان یکی از این مصوبات یاد کرد و یادآور شد که هم‌اکنون ۷هزار و پانصد واحد مسکن ملی در فسا در حال ساخت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107922
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

کرونا :

ساخت 7هزار و پانصد واحد مسکن ملی در فسا

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اقداماتی که در حوزه تامین مسکن حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: یکی از اقدامات ارزشمندی که مجلس یازدهم داشت تصویب قانون جهش تولید مسکن بود که در این راستا دولت ملزم شد طی مدت چهار سال فعالیت خود تعداد چهار میلیون واحد مسکن در قالب طرح مسکن ملی بسازد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون نهضت ساخت مسکن ملی در سراسر کشور آغاز شده است کمااینکه در شهرستان فسا تعداد ۷هزار و پانصد واحد در حال ساخت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: این اقدام نه تنها به رفع نیاز اقشار مختلف جامعه در حوزه تامین مسکن می‌پردازد بلکه در حوزه اشتغالزایی نیز باعث فعال شدن تعداد زیادی از کارگران و افراد فعال در حوزه فروش مصالح ساختمانی، تاسیسات به ویژه برای حوزه برق و حمل و نقل خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مردم باید برای مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم به این نکته توجه کنند که فرق است بین اینکه چه کسی نماینده مجلس باشد و چه کسانی با چه نیت و چه پشتوانه مردمی روی کار آیند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi