شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

یادواره شهدای شوش برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از شوش دانیال، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهدا در شوش دانیال دیار سردار شهید محمد زهرابی برگزار می‌شود. این یادواره روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107877
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۸

کرونا :

یادواره شهدای شوش برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از شوش دانیال، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهدا در شوش دانیال دیار سردار شهید محمد زهرابی برگزار می‌شود.

این یادواره روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالرگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود که اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان خوزستانی در این محفل نورانی شرکت می‌کنند.

یادواره شهدای شوش دانیال در مسجد امام صادق(ع) واقع در زمین شهری شمالی برگزار می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تعدادی از مسؤولان محلی در آن حضور می‌‌یابند.

این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر مقدماتی برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره این شهیدان گلگون کفن را گرامی می‌دارند.

در یادواره شهدای شوش دانیال همچنین یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه زمین شهری این شهر نیز گرامی داشته می‌شود و همگان به این شهیدان گرانقدر نیز ادای احترام می‌کنند.

در این محفل نورانی با حضور اقشار مختلف مردم دعای توسل به‌یاد شهدای عملیات والفجر مقدماتی و شهدای منطقه زمین شهری شوش دانیال قرائت می‌شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi