پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرستان خاش با تنش شدید آبی مواجهه است/اعتبار لازم جهت اجرای پروژه انتقال آب به خاش تخصیص داده شود

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: شهرستان خاش با تنش شدید آبی مواجهه است و اگر فکری در این رابطه نشود با بحران آب مواجهه خواهیم شد؛ بنابراین باید اعتبار لازم جهت اجرای پروژه انتقال آب به خاش تخصیص داده شود تا این مشکل برطرف شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107847
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

کرونا :

شهرستان خاش با تنش شدید آبی مواجهه است/اعتبار لازم جهت اجرای پروژه انتقال آب به خاش تخصیص داده شود

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به تنش آبی در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهرهای حوزه انتخابیه دارای تنش آبی هستند و حتی در همین فصل زمستان هم با این مشکل مواجه هستند و باید گفته شود که در سنوات گذشته وزارت نیرو بایستی برای برداشت آب های سطحی مطالعات خود را انجام می داد اما این کار را نکرد و شاهد کم کاری ها در این رابطه بودیم.

وی افزود: باید از وزیر نیرو تشکر کنم که توانست ماده ۲۳ ساخت چند سد را در حوزه انتخابیه اخذ کند چرا که با این اقدام شاهد تامین آب شرب و کشاورزی برای منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس عنوان کرد: شهرستان خاش با تنش شدید آبی مواجه است و اگر فکری در این رابطه نشود با بحران آب مواجه خواهیم شد؛ بنابراین باید اعتبار لازم جهت اجرای پروژه انتقال آب به خاش تخصیص داده شود تا این مشکل برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین باید گفته شود طرح جهاد آبرسانی در حوزه انتخابیه تعطیل شده است که وزارت نیرو باید در این رابطه نیز اقدامات اساسی انجام دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi