جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث نیروگاه زباله‌سوز و بیمارستان‌های فوق تخصصی در ساری محقق شد

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس گفت: پروژه احداث ساختمان بیمارستان آیت‌الله طبرسی که نخستین و یکی از مجهزترین بیمارستان‌های فوق تخصصی شمال کشور است، بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107844
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

کرونا :

احداث نیروگاه زباله‌سوز و بیمارستان‌های فوق تخصصی در ساری محقق شد

علی بابائی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اقدامات انجام داده طی سال های اخیر در حوزه انتخابیه خود، گفت: پیگیری پروژه‌های آبرسانی، ارتقای راه‌های اصلی به فرعی روستایی و شهری، اصلاح و تکمیل آزادراه قائم شهر و فرودگاه ساری از جمله اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه به شمار می‌آیند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های انجام داده اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی ساری اختصاص یافت، افزود: پروژه احداث ساختمان بیمارستان آیت‌الله طبرسی که نخستین و یکی از مجهزترین بیمارستان‌های فوق تخصصی شمال کشور است، بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین پروژه احداث نیروگاه زباله‌سوز در ساری بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این نیروگاه تا پایان سال جاری توسط ریاست جمهور افتتاح خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احداث پل فرح‌آباد که منجر به اتصال ساری و میان‌دورود از مسیر ورودی دریا می‌شود از دیگر اقدامات انجام شده است که بیش از ۱۸۰میلیارد تومان برای آن تامین منابع کردیم و به‌زودی افتتاح می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi