شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

تکمیل بیمارستان انار/اخذ امکانات پزشکی برای مراکزدرمانی انار و رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در این سه سال اخیر چندین خانه بهداشت در شهرستان های انار و رفسنجان بازسازی و احداث شده است همچنین مراکز درمانی در برخی از بخش های حوزه انتخابیه هم مجهز به دستگاه های پزشکی از جمله دیالیز، سونوگرافی و امکانات آزمایشگاهی شده اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

تکمیل بیمارستان انار/اخذ امکانات پزشکی برای مراکزدرمانی انار و رفسنجان

حسین جلالی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های انار و رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان با مشکل ام آر آی مواجهه بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم یک دستگاه ام آر آی برای بیمارستان علی ابن ابی طالب رفسنجان اخذ کنیم و در حال حاضر نیز نصب و در حال ارائه خدمات به بیماران است.

وی افزود: بیمارستان شهرستان انار با همت دولت سیزدهم به بهره برداری رسید و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن اختصاص داده شد و خوشبختانه تجهیزات آن نیز تکمیل شده و الان هم کار ارئه خدمات در این بیمارستان شروع شده است.

نماینده مرده انار و رفسنجان در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده حدود ۳۸ نفر پزشک متخصص با تخصص های مختلف در بیمارستان انار مستقر هستند که این یک اقدام بسیار خوبی برای این شهرستان است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در این سه سال اخیر چندین خانه بهداشت در شهرستان های انار و رفسنجان بازسازی و احداث شده است همچنین مراکز درمانی در برخی از بخش های حوزه انتخابیه هم مجهز به دستگاه های پزشکی از جمله دیالیز، سونوگرافی و امکانات آزمایشگاهی شده اند./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi