شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

جمع‌آوری ۵۵ میلیارد تومان زکات در استان زنجان

به گزارش کرونا از زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنجان از استان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ پرداخت زکات در کشور است که تلاش می‌کنیم اقدامات بهتری در راستای گفتمان سازی، ترویج و احیای این فریضه واجب الهی انجام شود.  مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107784
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

کرونا :

جمع‌آوری ۵۵ میلیارد تومان زکات در استان زنجان

به گزارش کرونا از زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنجان از استان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ پرداخت زکات در کشور است که تلاش می‌کنیم اقدامات بهتری در راستای گفتمان سازی، ترویج و احیای این فریضه واجب الهی انجام شود.

 مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با بیان اینکه متولی ساماندهی، جمع‌آوری و هزینه کرد زکات طبق اذن مقام معظم رهبری و قانون زکات، دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته‌امداد است، ادامه داد: خوشبختانه با همراهی که مودیان داشتند از ابتدای سال تاکنون ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

 وی با اشاره به افزایش ضریب نفود جمع‌آوری زکات در ۸۰ درصد از روستاهای استان بیان کرد: مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان طی سال جاری ۱۱۷ درصد افزایش یافته است.

 صالحی با تأکید بر ضرورت توجه به اولویت هزینه کرد زکات برای امور معیشت، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان، گفت: بر اساس آمار‌های موجود ۹۶ درصد زکات جمع‌آوری و ساماندهی شده در امور نیازمندان و ۴ درصد نیز در پروژه‌های عام‌المنفعه در همان محلی که زکات جمع‌آوری شده هزینه شده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi