پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمع‌آوری ۵۵ میلیارد تومان زکات در استان زنجان

به گزارش کرونا از زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنجان از استان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ پرداخت زکات در کشور است که تلاش می‌کنیم اقدامات بهتری در راستای گفتمان سازی، ترویج و احیای این فریضه واجب الهی انجام شود.  مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107784
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

کرونا :

جمع‌آوری ۵۵ میلیارد تومان زکات در استان زنجان

به گزارش کرونا از زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنجان از استان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ پرداخت زکات در کشور است که تلاش می‌کنیم اقدامات بهتری در راستای گفتمان سازی، ترویج و احیای این فریضه واجب الهی انجام شود.

 مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با بیان اینکه متولی ساماندهی، جمع‌آوری و هزینه کرد زکات طبق اذن مقام معظم رهبری و قانون زکات، دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته‌امداد است، ادامه داد: خوشبختانه با همراهی که مودیان داشتند از ابتدای سال تاکنون ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

 وی با اشاره به افزایش ضریب نفود جمع‌آوری زکات در ۸۰ درصد از روستاهای استان بیان کرد: مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان طی سال جاری ۱۱۷ درصد افزایش یافته است.

 صالحی با تأکید بر ضرورت توجه به اولویت هزینه کرد زکات برای امور معیشت، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان، گفت: بر اساس آمار‌های موجود ۹۶ درصد زکات جمع‌آوری و ساماندهی شده در امور نیازمندان و ۴ درصد نیز در پروژه‌های عام‌المنفعه در همان محلی که زکات جمع‌آوری شده هزینه شده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi