جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با معاونت علمی رئیس جمهور در جهت حمایت از مجموعه های دانش بنیان ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور داشتم که در این دیدار در خصوص استفاده از ظرفیت این معاونت برای بهبود وضعیت مبل و منبت بحث و بررسی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107746
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

کرونا :

دیدار و گفت و گو  با معاونت علمی رئیس جمهور در جهت حمایت از مجموعه های دانش بنیان ملایر

احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور داشتم که در این دیدار در خصوص استفاده از ظرفیت این معاونت برای بهبود وضعیت مبل و منبت بحث و بررسی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه دو نشان جهانی مبل و منبت و باغات انگور در شهرستان ملایر وجود دارد در همین راستا نیز در جلسه با معاونت علمی رئیس جمهور تاکید کردم که باید از ظرفیت های این معاونت برای حوزه های مختلف این دو نشان جهانی در شهرستان استفاده بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم ملایر عنوان کرد: از زیست بوم ها در امر نوآوری در صنایع و ارتقا جایگاه اقتصادی شهرستان ملایر باید حمایت جدی تری انجام شود و در این زمینه مجموعه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در زمینه تسهیلات، تجهیزات، حمایت های معنوی و … کمک بیشتری به شهرستان ملایر داشته باشد.

 این نماینده مردم در مجلس گفت: معاونت علمی رئیس جمهور نیز در این جلسه قول مساعد دادند تا حمایت های خود را در زمینه های مختلف از موارد مطروحه داشته باشند که امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن این اتفاق بیفتد./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi