سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهسازی و روکش آسفالت بخشی از محور سبزوار به روداب/ کارخانه جام، منجر به اشتغالزایی خواهد شد

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری بسیاری از راه‌های مواصلاتی، افزود: طرح تعریض، بهسازی و روکش آسفالت محور سبزوار- روداب با بیش از ۴۷ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107713
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

بهسازی و روکش آسفالت بخشی از محور سبزوار به روداب/ کارخانه جام، منجر به اشتغالزایی خواهد شد

علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: در آینده‌ای نزدیک راه‌آهن سبزوار از بن‌بست اعتبار خارج‌ شده و ساخت آن با سرعت بیشتری از سرگرفته می‌شود، راه‌آهن سبزوار پروژه‌ای است که در حدود بیست سال از تصویب آن می‌گذرد و بیش از ۱۰ سال است که وارد فاز عملیاتی شده اما متأسفانه تاکنون در ظاهر به دلیل نبود اعتبار به درازا کشیده است.

بهسازی و روکش آسفالت بخشی از محور سبزوار به روداب

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری بسیاری از راه‌های مواصلاتی، افزود: طرح تعریض ، بهسازی و روکش آسفالت محور سبزوار- روداب با بیش از ۴۷ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد. شروع این طرح از روستای بهسازی و روکش آسفالت بخشی از محور سبزوار به روداب حارث آباد به سمت فسنقر به طول ۵ کیلومتر شامل تعریض، بهسازی و روکش آسفالت انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه راه اندازی گازرسانی به بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه انجام پذیرفته، یادآور شد: با پیگیری صورت گرفته بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه از نعمت گاز برخوردار شدند.

 رئیس کمیته اشتغال کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری برای راه اندازی کارخانه جام، اظهار داشت:  بیش از ۱۰ سال از کلنگ‌زنی پروژه ساخت کارخانه شیشه آذر مینا جام در شهرستان تربت جام در استان خراسان رضوی می‌گذرد اما هنوز کار به اتمام نرسیده و تلاش‌ها برای ادامه ساخت آن به کندی صورت می‌گیرد، پیگیر راه اندازی این کارخانه هستیم که منجر به اشتغالزایی خواهد شد.

با انتقال آب از "سد کوهبرد "کهگیلویه به اراضی پایین دست زمینه اشتغالزایی فراهم می شود
دنبال کنید

حدود۵۲۰۰ هکتار زمین به خراسان رضوی  الحاق شد

عنابستانی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۵ هزار هکتار زمین الحاق شد به زمین، ادامه یادآور شد: در بحث واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن هیچ محدودیتی نداشته‌ایم به جز ۶ شهر استان که زمین دولتی و بخش خصوصی نداشته‌ایم و متعلق به آستان قدس رضوی بود و با پیگیری‌های لازم و مساعدت تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی مشکل زمین در این شهرها نیز مرتفع می‌شود حدود۵۲۰۰ هکتار زمین الحاقی بوده است که به محدوده شهرها اضافه شده و ۲۰ برابر الحاقاتی بوده که در زمان پروژه مسکن مهر صورت گرفته است./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi