یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین جزئیات برپایی نمایشگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد از سوغات و هدایا تا گل و گیاه

سید امیر تیمور موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برپایی برخی نمایشگاه‌ها در سطح استان اظهار کرد: نمایشگاه های متعددی در شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد برپا خواهد شد. موسویان گفت: امسال ۲۴ عنوان نمایشگاه را در سطح استان کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد مصوب کرده است. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107698
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

کرونا :

آخرین جزئیات برپایی نمایشگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد از سوغات و هدایا تا گل و گیاه

سید امیر تیمور موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برپایی برخی نمایشگاه‌ها در سطح استان اظهار کرد: نمایشگاه های متعددی در شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد برپا خواهد شد.

موسویان گفت: امسال ۲۴ عنوان نمایشگاه را در سطح استان کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد مصوب کرده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه‌ها شامل سوغات، صنایع دستی، هدایا، گل و گیاه، عنوان‌های مختلف است که در تمام شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کنار این‌ها نمایشگاه‌های سطح عرضه پاییزه، بهاره، یلدا و ضیافت که در ساختار تصمیم سازی اتاق اصناف می‌باشد برگزار می‌گردد. 

موسویان با اشاره به اینکه گفته می شود برخی بازاریان از دایر شدن نمایشگاه ها شاید ناراضی باشند، عنوان کرد: برای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و به ویژه قانون رقابت، ارتقاء نظام مالی و قانون تسهیل و رفع موانع تولید یکی از فلسفه‌های آن رقابت است.

 وی گفت: که یکسری مکانیزم‌ها دارد و این رقابت اقتصادی بین همه ایجاد می‌گردد، تا رقابت در بازار نباشد کسی نمی‌تواند آن فلسفه اقتصادی خود را نشان دهد، این رقابت طبیعی است.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وقتی عرضه در سطح بازار زیاد دیده می‌شود قیمت کاهش پیدا می‌کند و التهاب نیز از بین می‌رود و این طبیعی است که یک مقطعی احساس التهاب کاذب در بازار وجود داشته باشد.

 وی اظهار کرد: شاید عده‌ای از خود بازار این احساس را داشته که نمایشگاه ها قیمت‌ها را تعدیل می‌کنند. 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش تعویق ندارد/ خبرهای خوش بیمه‌ای برای فرهنگیان در راه است
دنبال کنید

موسویان بیان کرد: در این مدت نمایشگاه‌ها خود به خود اثر روانی در کف بازار ایجاد می کنند زیرا خریداران از نمایشگاه به امید یک خرید با قیمت پایین‌تر از بازار به آنجا مراجعه می‌کنند،باید نظارت بر قیمت های نمایشگاه ها در آنها رعایت شود.

 وی با اشاره به ایجاد طرح های نظارتی در بازار استان افزود: در ایام پایان سال نیز طرح ویژه نظارت نوروزی در بازار کهگیلویه و بویر احمد با استفاده از ظرفیت تیم‌های بازرسی ادارات، همکار و گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی که در این گشت‌ها نیز ایجاد قاضی شعب سیار، نماینده استاندارد، بهداشت و بسیج اصناف نیز حضور دارند، دایر می گردد.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح از نیمه دوم اسفند ماه آغاز و تا بعد از پانزدهم فروردین ماه نیز ادامه دارد، تشدید بازرسی‌ها در این ایام عید که با ماه رمضان تقارن پیدا کرد ایجاد می‌شود. موسویان اضافه کرد: نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت نیز در این ایام دایر می‌گردد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi