پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای بهره‌مندی مردم مریوان از اراضی پایاب سد گاران

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، با انتقاد از اینکه امسال کاربری اراضی پایاب سد گاران از جمله کشاورزی و آب شرب مورد استفاده مردم این منطقه قرار نگرفته است از پیگیری برای رفع این مشکل خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107659
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

پیگیری برای بهره‌مندی مردم مریوان از اراضی پایاب سد گاران

شیوا قاسمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اقداماتی که در جهت بهره‌مندی از سد گاران انجام داده است که امسال شبکه فرعی آبیاری آن با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: سد گاران یکی از سدهایی بود که در زمان دولت آقای احمدی نژاد درحالی که نیمه تمام مانده بود، افتتاح کردند و متاسفانه امسال کاربری آن از جمله کشاورزی و آب شرب مورد استفاده مردم این منطقه قرار نگرفته است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون به همت دولت سیزدهم و پیگیری‌های مستمری که انجام دادیم۲۷۰۰ هکتار از  ۴۷۰۰ هکتار زمین‌های پایاب سد گاران که قرار بود زیر آب برود در سفر دوم آقای رییس جمهور به این منطقه افتتاح شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که اعتبارات لازم برای زیر آب رفتن ۲ هزار هکتار زمین باقیمانده از این سد نیز تامین شود تا مردم این منطقه بتوانند از کاربری آن برای کشاورزی و تامین آب شرب مورد نیاز خود بهره‌مند شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi