شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

2 برنامه اساسی دشمن در انتخابات به روایت امام جمعه کهگیلویه

به گزارش کرونا از دهدشت؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت به عید سعید مبعث اشاره کرد و گفت: عید الهی و نبوی که خدای رحمان بهترین مخلوقش را به مقام بعثت رساندن و جایگاه الهی را ایشان تقدیم کردند.  وی با اشاره به آغاز دهه فجر، گفت: این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107614
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

کرونا :

2 برنامه اساسی دشمن در انتخابات به روایت امام جمعه کهگیلویه

به گزارش کرونا از دهدشت؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت به عید سعید مبعث اشاره کرد و گفت: عید الهی و نبوی که خدای رحمان بهترین مخلوقش را به مقام بعثت رساندن و جایگاه الهی را ایشان تقدیم کردند. 

وی با اشاره به آغاز دهه فجر، گفت: این دهه بعثتی دوباره در تاریخ اسلام بود و جامعیت اسلام و عمل به احکام الهی را مجدد برگرداند. 

حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: بعد از بعثت پیامبر، انقلاب اسلامی بعثت دیگری برای احیا و پاسداشت دین به وجود آورد. 

وی عزت آفرینی را به عنوان یکی از شباهت های انقلاب اسلامی با بعثت پیامبر نامید و افزود: مردمی که از لحاظ تمدن فرهنگ و زندگی مادی در پست ترین شرایط بودند در مدت کوتاهی به عالی ترین شرایط رسیدند، کسانی که در بعثت پیامبر در خرافات بودند تبدیل به یک انسان کامل و الهی شدند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر روی آوردن به آموزه‌های غیر اسلامی و جاهلی را آفت انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: همانطور که بعثت نبوی چنین لطمه ای را به خودش دید.

وی دهه فجر را به عنوان بزرگ‌ترین انقلاب عصر دانست و افزود: فجر آفرینانی که این انقلاب را به وجود آورند تا برای اولین بار در تاریخ به عزت برگردد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه دهه فجر، ولادت امامت در کشور است، افزود: به همان معنایی که امام راحل و اسلام برای ما ترسیم کردند. 

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی و امام راحل نبود و اسلام پرچمدار انقلاب و تحول در این کشور نبود، افزود: هیچ نگاه امیدی در این کشور وجود نداشت. 

وضعیت زیرساخت‌های ورزش هرسین بهبود می‌یابد
دنبال کنید

خطیب جمعه دهدشت بر کنده شدن سلطه جهنمی تحقیر آمیز آمریکا و حکومت دیکتاتوری قصی القلب پهلوی از این کشور را برکت دهه پر فروغ فجر عنوان کرد. 

وی دهه فجر را یادبود حیات طیبه دوباره ملت ایران خواند و از آن به عنوان آیینه ای که خورشید اسلام در آن درخشید و منعکس شد نام برد. 

حجت‌الاسلام وحدانی فر با تاکید بر نصب پرچم بر سر در خانه ها، خیابان ها و آذین بندی شهر و روستاها و بیان شعارهای انقلاب، گفت: حتما که نباید منتظر بود شهرداری، نهاد‌های تبلیغی و امثالهم این کار را انجام دهند، خود ما به عنوان کسانی که افتخار می‌کنیم به این انقلابی که ما را از حقارت و بندگی به آقایی و عزت رساند باید افتخار کنیم و نقش داشته باشیم.

وی پرتاب موفق ماهواره ثریا با ماهواره بر قائم ۱۰۰ را یادآور شد و گفت: این یکی افتخارات انقلاب ماست که مایه تحیر، عصبانیت و واکنش غرب شد.

وحدانی فر در ادامه بیانات خود تصریح کرد: کشوری که روزی توان تولید یک قشنگ کلاشینکف را نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به اینجا رسید که با پرتاب ماهواره بر قائم سیطره آمریکا و غرب را به شدت تضعیف کرد.

وی خاطرنشان کرد: این انتشار یک پیام راهبردی دارد اینکه می‌توان بدون اتکا بر قدرت های جهانی مانند ایران کشوری مستقل بود و وارد باشگاه فضایی  و هسته ای شوند. 

وحدانی فر انتخابات را برای کشور ما مهم و حیاتی دانست و افزود: دنیا بر مدار مشارکت حداکثری کشور ها بر توان مشارکت حداکثری قدرت چانه زنی خودشان را بالا می‌برد. 

۲۴ ساعت بدون فوتی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / بستری شدن ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه
دنبال کنید

وی با بیان اینکه برنامه دشمن این است که حضور مردم در انتخابات کم رنگ باشد، گفت: ترفندشان هم تبلیغ وسیع از طریق شبکه های ماهواره ای برای بی تفاوت جلوه دادن مردم نسبت به انتخابات دارند انجام می‌دهند. 

امام جمعه کهگیلویه از ایجاد تردید در خدمات نظام در این دهه، تلقین دلسردی و بی‌تفاوتی مردم نسبت به انتخابات و ناسالم خواندن انتخابات به عنوان دو برنامه مهم دشمن در این روزها نام برد و گفت: مراقب باشید در دام دشمن نیفتیم.

وی انتخابات را وظیفه شرعی، وجدان، عقلانی و ملی همه عنوان کرد و گفت: شرکت در انتخابات جهاد است.

حجت‌الاسلام وحدانی فر به برگزاری جلسات مکرر کاندیداهای انتخابات اشاره کرد و گفت: بیایید با جوانان هم جلسه بگذارید و برنامه ها و به شبهات آن‌ها پاسخ دهید.

وی با بیان اینکه در مجالس عمومی، جمع روحانیان، فرهنگیان حضور پیدا کنید و به شبهات آن‌ها پاسخ دهید، افزود: حرف های اقشار مختلف مردم را بشنوید و کارها و خدمات نظام اسلامی را بیان کنید. 

حجت‌الاسلام وحدانی فر حضور ۷۵ درصدی جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف را یادآور شد و گفت: دشمن از طریق رسانه ها در بوق و کرنا می‌کردند که جوانان دین ندارند اما جامعه ما متدین است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi