شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین نمادین زنگ انقلاب در باشت برگزار شد

به گزارش کرونا از باشت، حجت‌الاسلام  امید گنجه ای امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان برکت دکتر حسابی باشت اظهار کرد: با وجود توطئه‌ها و کارشکنی دشمن مردم مشکلات را تحمل کرده و دست از انقلاب برنداشته‌اند چراکه به‌ آن اعتقاد درونی دارند. وی افزود:  انقلاب اسلامی حماسه بزرگی است که روی داده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107558
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

کرونا :

آیین نمادین زنگ انقلاب در باشت برگزار شد

به گزارش کرونا از باشت، حجت‌الاسلام  امید گنجه ای امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان برکت دکتر حسابی باشت اظهار کرد: با وجود توطئه‌ها و کارشکنی دشمن مردم مشکلات را تحمل کرده و دست از انقلاب برنداشته‌اند چراکه به‌ آن اعتقاد درونی دارند.

وی افزود:  انقلاب اسلامی حماسه بزرگی است که روی داده بنابراین برای آشنا کردن نسل جوان با این واقعه بزرگ از هیچ تلاشی نباید فروگذار کرد.

امام جمعه باشت افزود: امروز ۴۵ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد اما همچنان دشمن با‌ وجود دستاوردهای بزرگ نظام تلاش می‌کند این انقلاب را ناکارآمد نشان دهد و چنین القا کند که انقلاب اسلامی به اهداف مورد  نظر خود دست نیافته است.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا، اعتقاد به امامت و ولایت فقیه و ایمان به مردم سه ستون اصلی پیروزی انقلاب و ضامن دوام این شجره طیبه است، اضافه کرد: هر جا که انقلاب از ولایت فقیه فاصله گرفته، در آن جا ضربه خورده است.

حجت‌الاسلام گنجه ای تصریح کرد: تبیین مقایسه‌ای دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با دوران قبل از پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف نیز در آستانه انتخابات می تواند انرژی مثبت به جامعه تزریق کند.

وی گفت: تبیین دستاوردهای نظام بهترین راهکار مقابله با رویکرد دشمن در ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه باشت به انتخابات ۱۱ اسفند نیز پرداخت و گفت: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش روست که باید از ظرفیت جشن‌های دهه فجر در راستای زمینه‌سازی برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات استفاده شود.

«مازه لیر» روستایی آمیخته با درد محرومیت/ز خم های کهنه مازه لیر در انتظار وعده های مسئولین
دنبال کنید

فرماندار باشت نیز گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها و خدمات نظام به مردم گفته شود. 

نادر گرامی گفت: انقلاب اسلامی منشا خدمات فراوانی به مردم شد که مقایسه آن با قبل از انقلاب می‌تواند این مساله را به خوبی نشان دهد.

وی افزود: حضور در انتخابات نماد حضور مردم در صحنه انقلاب است که البته دشمن به دنبال آن است که مشارکت مردم را کمرنگ کند که باید کاری کنیم این آرزوی را به گور ببرد.

آیین نمادین زنگ انقلاب در باشت برگزار شد 5

آیین نمادین زنگ انقلاب در باشت برگزار شد 6

آیین نمادین زنگ انقلاب در باشت برگزار شد 7

 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi