شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های دهه فجر در سمنان مردمی برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح امروز در آیین آغاز ویژه‌برنامه‌های مردمی ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در استان سمنان در حرم یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان، فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: تأکید مؤکد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107496
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

کرونا :

برنامه‌های دهه فجر در سمنان مردمی برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح امروز در آیین آغاز ویژه‌برنامه‌های مردمی ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در استان سمنان در حرم یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان، فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: تأکید مؤکد حضرت امام خمینی (ره) بر معجزه الهی بودن پیروزی انقلاب اسلامی امری حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی، این حرکت و طوفان مردمی موجی برخاسته از الطاف الهی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در سال‌های ۵۶ و ۵۷، خداوند دل‌ها را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی به یکدیگر نزدیک و شوری بین مردم ایجاد کرد.

خرمیان افزود: تحول روحی مردم و رسیدن از ترس به شجاعت یکی دیگر از مباحثی بود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه امروز در برهه بسیار حساسی قرار داریم که آیات الهی در این زمان به عینه ترجمه، تفسیر و دیده می‌شود، گفت: رشد همه‌جانبه نظام اسلامی در تمام بخش‌ها قابل احصا نیست؛ اما نتوانسته‌ایم این پیشرفت‌ها را به‌خوبی تبیین و اطلاع‌رسانی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: متأسفانه علی‌رغم تمام کوشش‌های صورت‌گرفته، قادر نبوده‌ایم این پیشرفت‌های را در جامعه نهادینه سازیم؛ در حالی که دشمنان به‌خوبی در فضای مجازی علیه ما و نظام اسلامی اقدام می‌کنند.

خرمیان همچنین ادامه داد: امروز شرایط خاصی در جهان وجود دارد و فضایی مهیا شده که مردم و مسؤولان به میدان بیایند و دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین و منتشر کنند.

توصیه به کشاورزان برای قطع دست دلالان/ محصولات را به مراکز دولتی تحویل دهید
دنبال کنید

وی گفت: امسال باید با حضور مردمی، دانش‌آموزی، دانشجویی و عموم اقشار مردم شاهد دهه فجر انقلاب اسلامی پرشوری در استان سمنان و سراسر کشور باشیم و در این راستا، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی حضور منسجمی در کنار مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر خواهند داشت و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و برنامه‌های مختلفی در این دهه مبارک پیش‌بینی شده است.

خرمیان ادامه داد: در انتها نیز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر اوج ارادت و دل‌بستگی خود را به نظام اسلامی نشان خواهند داد و برای این امر نیز تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت راهیان نور و پویش‌های مختلف اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی که در این راستا انجام می‌شود، درنهایت به افزایش بصیرت در میان نسل جدید نسبت به اهداف و توطئه‌های دشمنان کشورمان منتهی خواهد شد.

برنامه‌های دهه فجر در سمنان مردمی برگزار می‌شود 3

به گزارش فارس؛ مزار مطهر شهدای سمنان امروز هم‌زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور مردم و مسؤولان گل‌باران شد.

آیین آغاز ویژه‌برنامه‌های مردمی ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در استان سمنان با ادای احترام به مضجع نورانی حرم یحیی ابن موسی الکاظم (ع) آغاز شد و سپس مردم و مسؤولان به زیارت گلزار شهدای والامقام این استان رفتند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، معاونان استاندار، فرماندار شهرستان سمنان، مشاوران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و اجرایی استان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد.

افتتاح عملیات بازسازی هتل پارسیان «آزادی» یاسوج
دنبال کنید

۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام‌الله دهه فجر است و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دهه فجر از امروز در سراسر کشورمان گرامی داشته می‌شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۲/ک/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi