شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرنگاران بهمئی وامدار هیچ جریان و گروهی نشوند

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی ظهر امروز  با اصحاب رسانه این شهرستان، برگزار شد. سید زاهد افتخاری با تقدیر از حضور اصحاب رسانه در این نشست خبری، تصریح کرد: خبرنگاران ادامه دهنده راه شهید صارمی هستند و بر این باورم که چشم بینا و گوش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107481
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۹

کرونا :

خبرنگاران بهمئی وامدار هیچ جریان و گروهی نشوند

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی ظهر امروز  با اصحاب رسانه این شهرستان، برگزار شد.

سید زاهد افتخاری با تقدیر از حضور اصحاب رسانه در این نشست خبری، تصریح کرد: خبرنگاران ادامه دهنده راه شهید صارمی هستند و بر این باورم که چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه عشق و علاقه به عرصه خبری در کنار مشکلات مالی در بین خبرنگاران شهرستان ما موج می زند، گفت: از دیرباز کار خبری تعطیلی نداشت، اکنون هم خبرنگاران و اصحاب رسانه ما نقش مثبتی در جامعه دارند.

افتخاری با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در جامعه افزود: جسارت، علم و تجربه از ویژگی های بارز یک خبرنگار است و یک خبرنگار در عرصه کار خبری نیاز است سه اصل سرعت، دقت و صحت درج اخبار را مد نظر داشته باشد؛ گاهی اوقات خبرنگار خبری را منتشر می کند که خود هم در صحت آن شک دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی خاطرنشان کرد: شهرستان ما پیشینه دیرینه و غرور آفرینی دارد حفظ فضای تعامل بین مردم و مسئولان وظیفه خبرنگاران است که لازم است این پلِ صمیمیت و تعامل با ترویج امید آفرینی در جامعه توسط شما خبرنگاران مستحکم بماند.

افتخاری خطاب به اصحاب رسانه بهمئی، افزود:در جریان دغدغه های خبرنگاران هستم و می خواهم به عنوان خادم، دوست و رفیق شما با همکاری و همیاری شما قدمی بردارم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم، ضمن حضور پر رنگ در برنامه ها، همه مردم را دعوت به حضور پر رنگ در  برنامه‌های سالگرد انقلاب کنند.

رئیس دانشگاه یاسوج؛ توهینی به مجریان خدوم صدا و سیما نکردم
دنبال کنید

افتخاری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم، افزود:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حالیکه دشمن با روش های مختلف دنبال این است که بگوید مردم پای کار انقلاب نیستند،این یک وظیفه دینی و اخلاقی است که مردم  با انگیزه و رغبت بیشتری برای مشارکت حداکثری مورد تاکید رهبر انقلاب آماده کنیم.

وی با بیان اینکه ما وامدار هیچ حزب و جناحی نیستیم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران متعلق به مردمند و حقایق را بدون توهین و تخریب بیان کنند.

افتخاری در پایان گفت: بازوان قدرتمند ما، رسانه ها و هنرمندان هستند و تاکید می کنم که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی همه جوره خادم و حامی آنهاست.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi