شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کنایه‌های مشاور استاندار به دستگاه‌هایی که درست انجام وظیفه نمی‌کنند

به گزارش کرونا از یاسوج جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.  در این نشست مشکینی مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران حاضر در این نشست و همچنین همه مدیران استانی و شهرستانی کنایه‌هایی زد که شنیدن آنها خالی از لطف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107475
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۶

کرونا :

کنایه‌های مشاور استاندار به دستگاه‌هایی که درست انجام وظیفه نمی‌کنند

به گزارش کرونا از یاسوج جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

در این نشست مشکینی مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران حاضر در این نشست و همچنین همه مدیران استانی و شهرستانی کنایه‌هایی زد که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

وی گفت: در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عوامل مختلفی مکمل یکدیگر هستند نمی‌توانیم از خصوصیات شهدا بگوییم و شهید طیب را چمران جنوب بنامیم ولی جاده دسترسی برای شهدا نداشته باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از پیگیری‌های انجام شده برای عملیاتی کردن جاده طریق الطیب که در آستانه بهره‌برداری آن هستیم گفت: نمی‌توان از جانبازان و رشادت‌های آنها بگوییم اما درمان آنها را فراموش کنیم.

مشکینی مشاور استاندار افزود: ما از دانشگاه علوم پزشکی تشکر می‌کنیم اما آنها باید تمام قد از بحث درمان جامعه بزرگ ایثارگری حمایت کنند اما برخی مراکز درمانی همکاری لازم را ندارند.

وی در ادامه گفت: تمثال شهدای استان هم آماده نصب است که راهداری باید وارد شود و اجازه ندهد تا بیش از این این تمثال‌ها و تصاویر شهدا روی زمین بمانند.

مشکینی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه بزرگ ایثارگری فقط وظیفه بنیاد شهید و سپاه نیست گفت: دستگاه‌های دیگر هم باید به وظیفه خودشان عمل کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi