سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار بهمئی خطاب به مدیران: بهانه کم‌کاری در انتخابات ممنوع

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست شورای اداری بهمئی با موضوع دهه فجر و انتخابات با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد. فرماندار شهرستان بهمئی در این نشست گفت: در دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان و آرمان‌های انقلاب هم بازخوانی می‌شود. علی محمدی بیان کرد: فضای عمومی شهر برای دهه فجر آماده شود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107442
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

کرونا :

فرماندار بهمئی خطاب به مدیران: بهانه کم‌کاری در انتخابات ممنوع

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست شورای اداری بهمئی با موضوع دهه فجر و انتخابات با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمئی در این نشست گفت: در دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان و آرمان‌های انقلاب هم بازخوانی می‌شود.

علی محمدی بیان کرد: فضای عمومی شهر برای دهه فجر آماده شود و ویژه‌برنامه‌های بسیاری در شهرستان بهمئی به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در دهه فجر برای مردم بیان شود.

محمدی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بهمئی شد و افزود: برنامه ریزی ستاد دهه فجر در بهمئی بر مبنای تنوع و جذاب بودن برنامه‌ها، شاد و مردمی بودن انجام گرفته است که در این برنامه‌ها علاوه بر به نمایش گذاشتن دستاوردهای نظام و انقلاب، وحدت و یکپارچگی درجامعه انجام می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان بهمئی ۲۲ پروژه با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان در دهه فجر آماده افتتاح داریم.

فرماندار شهرستان بهمئی از آمادگی کامل تمام ادارات بهمئی جهت برگزاری هر چه با شکوه مراسم دهه فجر خبر داد تاکید کرد: تمامی مدیران ادارات باید خدماتی که از طرف دولت در این شهرستان صورت گرفت را برای مردم بازگو کنید.

محمدی هم با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم گفت: مدیران در خصوص بحث انتخابات نهایت همکاری را داشته باشید و هیچ بهانه ای نباشد.

وی به مدیران تذکر داد و گفت: حق ورود له یا علیه کاندیداها در عرصه انتخابات را ندارند و وظیفه امروزی ما به عنوان مسئول این است که طبق گفته رهبر زمینه مشارکت حداکثری را فراهیم کنیم.

توقف قطار گردشگری لرستان در ایستگاه بلاتکلیفی
دنبال کنید

فرماندار شهرستان بهمئی در پایان گفت: ۷۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان داریم و تصمیمات و برنامه ریزی خوبی جهت برگزاری هر چه با شکوه و مشارکت حداکثری در انتخابات را انجام دادیم‌ و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi