پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرنگاران بهمئی وامدار هیچ جریان و گروهی نشوند

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی ظهر امروز  با اصحاب رسانه این شهرستان، برگزار شد. سید زاهد افتخاری با تقدیر از حضور اصحاب رسانه در این نشست خبری، تصریح کرد: خبرنگاران ادامه دهنده راه شهید صارمی هستند و بر این باورم که چشم بینا و گوش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

کرونا :

خبرنگاران بهمئی وامدار هیچ جریان و گروهی نشوند

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی ظهر امروز  با اصحاب رسانه این شهرستان، برگزار شد.

سید زاهد افتخاری با تقدیر از حضور اصحاب رسانه در این نشست خبری، تصریح کرد: خبرنگاران ادامه دهنده راه شهید صارمی هستند و بر این باورم که چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه عشق و علاقه به عرصه خبری در کنار مشکلات مالی در بین خبرنگاران شهرستان ما موج می زند، گفت: از دیرباز کار خبری تعطیلی نداشت، اکنون هم خبرنگاران و اصحاب رسانه ما نقش مثبتی در جامعه دارند.

افتخاری با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در جامعه افزود: جسارت، علم و تجربه از ویژگی های بارز یک خبرنگار است و یک خبرنگار در عرصه کار خبری نیاز است سه اصل سرعت، دقت و صحت درج اخبار را مد نظر داشته باشد؛ گاهی اوقات خبرنگار خبری را منتشر می کند که خود هم در صحت آن شک دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی خاطرنشان کرد: شهرستان ما پیشینه دیرینه و غرور آفرینی دارد حفظ فضای تعامل بین مردم و مسئولان وظیفه خبرنگاران است که لازم است این پلِ صمیمیت و تعامل با ترویج امید آفرینی در جامعه توسط شما خبرنگاران مستحکم بماند.

افتخاری خطاب به اصحاب رسانه بهمئی، افزود:در جریان دغدغه های خبرنگاران هستم و می خواهم به عنوان خادم، دوست و رفیق شما با همکاری و همیاری شما قدمی بردارم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم، ضمن حضور پر رنگ در برنامه ها، همه مردم را دعوت به حضور پر رنگ در  برنامه‌های سالگرد انقلاب کنند.

معاون استاندار: به بی‌حجاب‌ها در دستگاه‌ها دولتی و خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد خدمت ارائه نمی‌شود
دنبال کنید

افتخاری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم، افزود:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حالیکه دشمن با روش های مختلف دنبال این است که بگوید مردم پای کار انقلاب نیستند،این یک وظیفه دینی و اخلاقی است که مردم  با انگیزه و رغبت بیشتری برای مشارکت حداکثری مورد تاکید رهبر انقلاب آماده کنیم.

وی با بیان اینکه ما وامدار هیچ حزب و جناحی نیستیم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران متعلق به مردمند و حقایق را بدون توهین و تخریب بیان کنند.

افتخاری در پایان گفت: بازوان قدرتمند ما، رسانه ها و هنرمندان هستند و تاکید می کنم که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی همه جوره خادم و حامی آنهاست.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi