یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر حل مشکل زیر ساخت های میانه/ اعتبار لازم جهت احداث پست برق شهرک صنعتی شماره 2

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: در جلسه با معاونت اجرایی رئیس جمهور موقعیت، ظرفیت ها و توانمندی های ویژه منطقه پرداخته و خواستار توجه بیشتر به رفع برخی مشکلات و موانع توسعه یافتگی شهرستان از جمله عدم حمایت جدی از سرمایه گذاران و کارآفرینان و نبود زیر ساخت های لازم برای اشتغال زایی بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107372
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

کرونا :

تاکید بر حل مشکل زیر ساخت های میانه/ اعتبار لازم جهت احداث پست برق شهرک صنعتی شماره 2

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست با معاونت اجرایی ریاست جمهوری گفت: در این جلسه موقعیت، ظرفیت ها و توانمندی های ویژه منطقه پرداخته و خواستار توجه بیشتر به رفع برخی مشکلات و موانع توسعه یافتگی شهرستان از جمله عدم حمایت جدی از سرمایه گذاران و کارآفرینان و نبود زیر ساخت های لازم برای اشتغال زایی بوده است.

وی افزود: در ادامه خواستار مساعدت جهت تامین اعتبار لازم برای احداث و ایجاد پست برق۶۳/۲۰کیلو ولت باظرفیت۳۰ مگاولت آمپر برای شهرک صنعتی شماره ۲ و نیز تامین لوله های پلی اتیلن برای آبرسانی روستاهای منطقه و افزایش اعتبارات تسهیلاتی صندوق کار آفرینی امید شدم.

نماینده مردم میانه عنوان کرد: معاونت اجرایی نیز در این جلسه با تاکید بر پتانسیل های میانه به ویژه معادن موجود منطقه با توجه به گستردگی شهرستان دستورات لازم را در خصوص موارد مطروحه صادر کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi