یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

از راه‌اندازی فاز دوم نیروگاه علی آباد تا رفع مشکلات کشاورزان

نماینده مردم علی آباد در مجلس به اقدامات و پیگیری‌ها انجام داده در حوزه انتخابیه خود همچون راه‌اندازی فاز دوم نیروگاه علی آباد و آسفالت راه‌های شهری و روستایی و حل مشکلات کشاورزان اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

از راه‌اندازی فاز دوم نیروگاه علی آباد تا رفع مشکلات کشاورزان

رحمت‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود، گفت: خوشبختانه احداث فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد کتول پس از نخستین سفر رئیس‌جمهور به حوزه انتخابیه در شورای اقتصاد به تصویب رسید و در جریان سفر دوم هیات دولت به منطقه کلنگ خورد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین به‌دنبال انجام پیگیری‌های لازم، مشکلات تامین ارز سد منطقه رفع شد و تهیه تله کابین برای استان نیز مصوب شده و انجام این مهم به مسئولان مربوطه ابلاغ شده است.

وی به اجرای طرح هادی در استان گلستان و آسفالت راه‌های شهری و روستای با تهیه ۱۲۰ هزار متر قیر رایگان اشاره کرد و افزود: علاوه‌بر این اعتبارات لازم برای اصلاح جاده‌ها و محورهای حوزه انتخابیه اخذ شد و از آنجا که کشاورزان در زمینه جاده بین‌المزارع با مشکلاتی رو به رو هستند، جهت رفع این مشکل رایزنی کرده‌ام تا با هماهنگی استاندار هرچه سریع‌تر این مشکل کشاورزان حل شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد اصلی ساکنان استان گلستان بر پایه کشاورزی است، بنابراین مسئولان باید توجه ویژه به رفع مشکلات کشاورزان این استان داشته باشند، مطرح کرد: همچنین تبدیل بیمارستان علی‌آباد کتول به بیمارستان آموزشی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور بود لذا باید با توجه به پیگیری ها انجام شده هرچه سریع‌تر این مهم را محقق کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi