جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به کانونی برای جذب سرمایه‌گذاران تبدیل شده است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به کانونی برای جذب سرمایه‌گذاران تبدیل شده است از آن به عنوان ظرفیت مطلوبی در جهت توسعه و رونق تولید و اشتغالزایی در این منطقه یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107342
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به کانونی برای جذب سرمایه‌گذاران تبدیل شده است

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در مورد اقداماتی که در جهت تقویت حوزه اقتصادی و رونق تولید در حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: یکی از پروژه‌های خوبی که در بروجرد در حال اجرا است ایجاد منطقه ویژه اقتصادی است که ساختمان گمرک و دیوارکشی آن در حال اتمام است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به کانونی برای جذب سرمایه گذاران تبدیل شده است و با توجه به موقعیتی که به لحاظ جغرافیایی دارد می‌تواند ظرفیت مطلوب و ارزشمندی برای توسعه و رونق تولید و اشتغالزایی در این منطقه باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیگر پروژه‌های اقتصادی مهم در حال اجرا در این منطقه، یادآور شد: یکی دیگر از پروژه‌های مهمی که در جهت بهبود وضعیت اقتصادی این منطقه فعال است ایجاد چند واحد صنعتی فروسیلیس است که از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi