شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دست پُر آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی گفت: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ۲۴ پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. رئیس آبفای استان گفت: ۴۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و اجرا و تکمیل ۵۵۰۰ متر مکعب مخزن آب بخشی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107318
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

کرونا :

دست پُر آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی گفت: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ۲۴ پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

رئیس آبفای استان گفت: ۴۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و اجرا و تکمیل ۵۵۰۰ متر مکعب مخزن آب بخشی از عملیات عمرانی صورت گرفته برای بهره مندی حدود ۷۶ هزار نفر از آب شرب پایدار است.

وی در خصوص عمده پروژه های افتتاحی دهه فجر هم گفت: تکمیل مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مادوان، آبرسانی به روستاهای ساران، تنگ سرخ و رودسمه و اصلاح شبکه های گسترده آب در دوگنبدان، سرفاریاب، چرام، باشت، بوستان، سوق، لنده، لیکک و توت نده و بازسازی شبکه های آب گناوه لری، شامبراکان، نازمکان، دیل، آبریگون و آب توت انجیر سیاه بخشی از افتتاحیه های ما خواهد بود.

 این مسوول بیان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی، توسعه ای و اصلاحی آب و فاضلاب هم از منابع داخلی و اعتبارات ملی و استانی و هم جهاد آبرسانی در حال اجرا است و این نوید را میدهیم تا پایان سال در حوزه جهاد آبرسانی ۱۲۷ روستا تکمیل و جمعیت ۲۵ هزار نفری در روستاهای محروم استان بهره مند از آب شرب پایدار شوند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi