شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برپایی یادواره 25 شهید اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج  یادواره ۲۵ شهید اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی استان و خانواده شهدای اطلاعات در یاسوج برگزار شد. گفتنی است کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد سال آینده برگزار خواهد شد و این یادواره‌ها مقدمه‌ای بر کنگره ملی خواهد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107289
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۸

کرونا :

برپایی یادواره 25 شهید اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج  یادواره ۲۵ شهید اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی استان و خانواده شهدای اطلاعات در یاسوج برگزار شد.

گفتنی است کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد سال آینده برگزار خواهد شد و این یادواره‌ها مقدمه‌ای بر کنگره ملی خواهد بود.

 سرتیپ دوم پاسدار مثنوی در این آیین بیان داشت: شهدای اطلاعات بسیار مظلوم و گمنام هستند که گاهی قبل و گاهی بعد از عملیات جان‌فشانی می‌کردند؛ برخی از شهدایی که این روزها تفحص می‌شوند مربوط به شهدای اطلاعات است که قبل از عملیات در محورهای عملیاتی حضور پیدا می‌کردند.

وی گفت: خیلی‌ها در جنگ اسلحه به دست می‌گیرند و به شهادت می‌رسند اما شهدای اطلاعات به دلیل شرایط کاری مظلوم‌تر و گمنام‌تر هستند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi