شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت ۹۵ مورد حمله سگ‌‌های ولگرد به شهروندان در مازندران

به گزارش کرونا مازندران، ماجرای جولای سگ‌های ولگرد و نگرانی شهروندان جز همان معادله‌های نامجهولی است که هنوز به سرانجام نرسیده است، حضور حتی گله‌ای سگ‌ها در کوچه پس کوچه‌های شهر نگرانی بسیاری برای شهروندان به دنبال داشته است. جولان سگ‌های ولگرد را در خیابان‌های اصلی، میدان‌های شهر و کوچه‌ها و خیابان‌ها داریم که افزایش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107259
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

کرونا :

ثبت ۹۵ مورد حمله سگ‌‌های ولگرد به شهروندان در مازندران

به گزارش کرونا مازندران، ماجرای جولای سگ‌های ولگرد و نگرانی شهروندان جز همان معادله‌های نامجهولی است که هنوز به سرانجام نرسیده است، حضور حتی گله‌ای سگ‌ها در کوچه پس کوچه‌های شهر نگرانی بسیاری برای شهروندان به دنبال داشته است.

جولان سگ‌های ولگرد را در خیابان‌های اصلی، میدان‌های شهر و کوچه‌ها و خیابان‌ها داریم که افزایش تعداد آنان مردم را نگران کرده است.

در برخی از موارد سگ‌ها به شهروندان حمله کرده و موجب مصدوم شدن افراد شده که ۹۵ مصدوم ناشی از سگ گرفتگی تایید کننده این موضوع است، البته افرادی که طی ۹ ماهه امسال به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص، اظهار کرد: طی ۹ماهه امسال ۹۵مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه که از این موارد ۶۸ نفر مرد و بقیه زن هستند، افزود: بیشترین سن مصدومان ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۲۴ نفر و کمترین سن بین ۲۱ تا ۳۰ سال با ۸ نفر گزارش شده است.

*ساری؛ رکورددار بیشترین گازگرفتگی

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری با ۱۷، بابل و تنکابن هر کدام با ۱۲ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های نکا ، محمودآباد ، فریدونکنار و جویبار هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

عباسی یادآور شد: در سال ۱۰۴ نفر مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۹نفر مرد و بقیه زن هستند.

آیت‌الله عاملی: احکام صادره دستگاه قضایی درباره اشرار بازدارندگی لازم را ندارد
دنبال کنید

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi