یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار لرستان: سلامت انتخابات اولویت اصلی هیئت‌های بازرسی است

به گزارش کرونا از خرم‌آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در جلسه هیئت بازرسی ستاد انتخابات لرستان در سالن جلسات استانداری، به اهمیت و راهبردهایی که مقام معظم رهبری در قالب چهار مؤلفه اساسی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت فرمودند اشاره و با بیان اینکه در چارچوب قانون، فضای مناسبی برای تحقق انتخابات رقابتی و سالم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107220
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

کرونا :

استاندار لرستان: سلامت انتخابات اولویت اصلی هیئت‌های بازرسی است

به گزارش کرونا از خرم‌آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در جلسه هیئت بازرسی ستاد انتخابات لرستان در سالن جلسات استانداری، به اهمیت و راهبردهایی که مقام معظم رهبری در قالب چهار مؤلفه اساسی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت فرمودند اشاره و با بیان اینکه در چارچوب قانون، فضای مناسبی برای تحقق انتخابات رقابتی و سالم ایجاد می‌کنیم، اظهار کرد: سلامت انتخابات اولویت اصلی هیئت‌های بازرسی است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم و رقابت پرشور بین نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در سایه سلامت انتخابات و اعتمادسازی است.

استاندار لرستان بر لزوم تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تاکید و خاطر نشان کرد: تمامی ارکان نظارتی و اجرایی کشور برای برگزاری انتخابات سالم ید واحد هستند.

وی افزود: امیدواریم در سایه این تعامل برگ زرینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکومت مردم‌سالاری دینی افزوده شود.

زیویار با بیان اینکه دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد، عنوان کرد: آنچه برای دولت اهمیت بالایی دارد، برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم و ایجاد رقابت پرشور است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi