پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمامی محورهای کهگیلویه و بویراحمد باز و تردد جریان دارد

به گزارش کرونا از یاسوج، محمدرضا پیمانجو در تشریح آخرین وضعیت محورهای استان گفت: تمامی محورهای جاده‌های استانی و بین استانی باز و تردد روان است. سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: محور یاسوج_ چرام محدوده جوخانه که گفته می‌شد مسدود است هیچ‌گونه مسدودی نداشتیم و تمامی محورهای شهرستان چرام باز است. وی با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107172
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

کرونا :

تمامی محورهای کهگیلویه و بویراحمد باز و تردد جریان دارد

به گزارش کرونا از یاسوج، محمدرضا پیمانجو در تشریح آخرین وضعیت محورهای استان گفت: تمامی محورهای جاده‌های استانی و بین استانی باز و تردد روان است.

سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: محور یاسوج_ چرام محدوده جوخانه که گفته می‌شد مسدود است هیچ‌گونه مسدودی نداشتیم و تمامی محورهای شهرستان چرام باز است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در محورهای مناطق سردسیری به صورت برف بوده، گفت: با اعلام اداره کل هواشناسی و مرکز مدیریت راه‌ها مبنی بر شروع بارش‌ها از رور جمعه تمامی راهداران در مسیر گردنه‌های برف‌گیر در آماده بودند.

این مسوول با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای استان گفت: با توجه به ترافیکی روانی که در برخی محورها از جمله محور یاسوج_ بابامیدان وجود دارد توصیه می‌شود رانندگان مسائل ایمنی را رعایت کنند و ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ با صبر و حوصله رانندگی کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi