پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

2 اقدام خوب شهرداری یاسوج در حوزه حمل و نقل یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج کیوان آشنا با اشاره به نیاز و درخواست رانندگان و مسافران برای ایجاد سایبان خودروها گفت: عملیات اجرای ایجاد سایبان فلزی در ترمینال شهید قرنی با طول ۴۰ متر و عرض ۷ متر آغاز شده است. وی با تشکر از رئیس و پرسنل سازمان حمل و نقل شهرداری، بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107109
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

کرونا :

2 اقدام خوب شهرداری یاسوج در حوزه حمل و نقل یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج کیوان آشنا با اشاره به نیاز و درخواست رانندگان و مسافران برای ایجاد سایبان خودروها گفت: عملیات اجرای ایجاد سایبان فلزی در ترمینال شهید قرنی با طول ۴۰ متر و عرض ۷ متر آغاز شده است.

وی با تشکر از رئیس و پرسنل سازمان حمل و نقل شهرداری، بیان کرد: این سایبان در فصل گرما و در ایام بارندگی فضایی مناسب برای مسافران و رانندگان ایجاد خواهد کرد و تلاش خواهیم کرد در سریعترین زمان به بهره برداری برسد.

2 اقدام خوب شهرداری یاسوج در حوزه حمل و نقل یاسوج 5

کیوان آشنا همچنین به اجرای طرح معاینه فنی تست اگزوز جهت آلایندگی گازهای خروجی خودرو به مناسبت هفته هوای پاک اشاره کرد و گفت: توجه به هفته هوای پاک و بررسی میزان آلایندگی ناوگان شهری همواره مورد تاکید بوده است که این طرح توسط سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج در حال اجراست.

2 اقدام خوب شهرداری یاسوج در حوزه حمل و نقل یاسوج 6

2 اقدام خوب شهرداری یاسوج در حوزه حمل و نقل یاسوج 7

 وی با تقدیر از همکاری سازمان محیط زیست در اجرای این طرح بیان کرد: پس از انجام تست آلودگی خودروهای درون شهری در صورت اثبات آلودگی و مثبت بودن تست خروجی، خودرو با هماهنگی تاکسیرانی به معاینه فنی معرفی می گردد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi