پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل

به گزارش کرونا از اردبیل، رضا قاسمیان در جریان سفر به شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در راستای تسهیل و حضور گسترده مردم، تعداد ۱۳۸۳ صندوق برای شعبه‌های ثابت و سیار اخذ رأی استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است. وی با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107067
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

کرونا :

پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل

به گزارش کرونا از اردبیل، رضا قاسمیان در جریان سفر به شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در راستای تسهیل و حضور گسترده مردم، تعداد ۱۳۸۳ صندوق برای شعبه‌های ثابت و سیار اخذ رأی استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهداف سفر به شهرستان پارس‌آباد به‌عنوان مرکز حوزه‌های انتخابیه پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار، افزود: با برگزاری نشستی در فرمانداری پارس‌آباد، پیرامون ابعاد مختلف انتخابات از جمله سلامت، امنیت، برگزاری سالم و پرشور انتخابات به‌صورت دقیق بحث و بررسی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه امانت‌داری از آرای مردم وظیفه همه مجریان انتخابات است، ادامه داد: رأی مردم حق‌الناس است و مجریان انتخابات با تلاش‌های شبانه‌روزی و به‌صورت دقیق، انتخابات را برگزار خواهند کرد.

قاسمیان بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت می‌شود و قدرت هم امنیت را به همراه دارد که برای رشد و پیشرفت کشور دارای اهمیت فراوان است.

پایان پیام/۳۸۸۶/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi