چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل

به گزارش کرونا از اردبیل، رضا قاسمیان در جریان سفر به شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در راستای تسهیل و حضور گسترده مردم، تعداد ۱۳۸۳ صندوق برای شعبه‌های ثابت و سیار اخذ رأی استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است. وی با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107052
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

کرونا :

پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل

به گزارش کرونا از اردبیل، رضا قاسمیان در جریان سفر به شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در راستای تسهیل و حضور گسترده مردم، تعداد ۱۳۸۳ صندوق برای شعبه‌های ثابت و سیار اخذ رأی استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهداف سفر به شهرستان پارس‌آباد به‌عنوان مرکز حوزه‌های انتخابیه پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار، افزود: با برگزاری نشستی در فرمانداری پارس‌آباد، پیرامون ابعاد مختلف انتخابات از جمله سلامت، امنیت، برگزاری سالم و پرشور انتخابات به‌صورت دقیق بحث و بررسی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه امانت‌داری از آرای مردم وظیفه همه مجریان انتخابات است، ادامه داد: رأی مردم حق‌الناس است و مجریان انتخابات با تلاش‌های شبانه‌روزی و به‌صورت دقیق، انتخابات را برگزار خواهند کرد.

قاسمیان بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت می‌شود و قدرت هم امنیت را به همراه دارد که برای رشد و پیشرفت کشور دارای اهمیت فراوان است.

پایان پیام/۳۸۸۶/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi