چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

میلاد حضرت علی (ع) به عنوان روز پدر نشان دهنده جایگاه ویژه مردان و پدران در جامعه است

نماینده مردم بروجن در مجلس به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: نامگذاری ۱۳ رجب، سالروز میلاد امام العارفین، مولی الموحدین، حضرت علی (علیه السلام) به عنوان روز پدر نشان دهنده جایگاه ویژه مردان و پدران در جامعه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107025
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

میلاد حضرت علی (ع) به عنوان روز پدر نشان دهنده جایگاه ویژه مردان و پدران در جامعه است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی در پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر را تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری ۱۳ رجب، سالروز میلاد امام العارفین، مولی الموحدین، حضرت علی (علیه السلام) به عنوان روز پدر نشان دهنده جایگاه ویژه مردان و پدران در جامعه است.

بی تردید جایگاه رفیع و بلند مرتبه آن امام همام می تواند موجبات رشد روحی، اخلاقی و معنوی تمامی انسان ها اعم از زن و مرد، فارغ از نژاد، رنگ و مذهب را فراهم آورد. روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده و پدرانی که آسمانی شدند تا ایران ما پا برجا بماند را گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

اینجانب سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت اولیــن اختر تابناک آسمان امـــــامت و ولایت، حضرت علی(ع) و روز پدر را به عموم مردم متدین و گرانقدر شهرستان بروجن و همه پدران فداکار این مرز و بوم بویژه پدران شهیدان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که در سایه الطاف حضرت حق از رهروان صدیق آن امام همام باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi