جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده ولی‌فقیه؛ ایران قوی با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست انتخاباتی که در سپاه فتح برگزار شد با اشاره به اینکه به برکت جمهوری اسلامی آمریکا زمین گیر شده است، گفت: دشمن طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی بیکار نمانده و مدام در حال توطئه است و در جدیدترین توطئه خود به دنبال ناامید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106992
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

کرونا :

نماینده ولی‌فقیه؛ ایران قوی با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست انتخاباتی که در سپاه فتح برگزار شد با اشاره به اینکه به برکت جمهوری اسلامی آمریکا زمین گیر شده است، گفت: دشمن طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی بیکار نمانده و مدام در حال توطئه است و در جدیدترین توطئه خود به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات ۱۱ اسفند است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن جنگ تازه‌ای در زمینه انتخابات راه‌اندازی کرده است و اگر در این جنگ در میدان نباشیم دشمن به اهداف شوم خود خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: اگر در انتخابات حاضر نشویم و رای ندهیم یعنی میدان جنگ را ترک کردیم و این همان چیزی است که دشمن دنبال می‌کند.

آیت‌الله حسینی عنوان کرد: حضور ما در عرصه انتخابات و راهپیمایی‌ها یعنی ما همچنان در صحنه حضور داریم و از انقلاب دفاع می‌کنیم لذا اگر به دنبال ایران قوی هستیم باید در صحنه‌های دفاع از انقلاب حاضر بوده و در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر انقلاب شکست بخورد اسلام شکست خورده است، گفت: دشمن با حربه ترویج بی‌حیایی و فساد به جنگ ملت ایران آمده است و با بسته‌ فرهنگی مبتذل درصدد زمین‌گیر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: آنهایی که علاقمند به ایران اسلامی هستند بدانند عدم مشارکت در انتخابات یعنی اجرای خواسته‌های دشمنان، لذا همه وظیفه داریم در این میدان مهم حضور داشته باشیم.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: امروز حضور در انتخابات به معنای امنیت بخشیدن به کشور است و هر رایی که به صندوق انداخته می‌شود رای به امنیت است.

۴۴۵ دستگاه تبلت و لپ‌تاپ به نیازمندان اهدا شد
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: هر جایی که صحنه را خالی کردیم ضرر کردیم که مصداق آن در زمان امام علی(ع) و امام حسین(ع) است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi