شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 150میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح قنوات شهرستان بروجن

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح ۲۵ رشته قنات این شهرستان(بخش بلداجی، بخش گندمان و بخش مرکزی) اختصاص داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106947
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

اختصاص 150میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح قنوات شهرستان بروجن

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: به همراه “علیرضا الماسوندی” معاون  شرکت مدیریت منابع آب کشور و مسئولان  استان خراسان رضوی از منابع مشترک آب های مرزی شمال شرق کشور، وضعیت آب شرب مشهد و راه های تامین آب شرب آن کلان شهر،بازدیدی انجام شد.

رییس کمیته آب مجلس شورای اسلامی به نشست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست  مجلس شورای اسلامی اشاره و مطرح کرد: این نشست به ریاست بنده و  با حضور اعضاء کمیسیون،ریاست سازمان هواشناسی کشور، اساتید دانشگاه، کارشناسان وزارت نیرو، محیط‌زیست، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و اقلیم شناسی با موضوعات بررسی علت کاهش بارندگی، تغییر اقلیم و باروری ابرها در کمیسیون کشاورزی برگزار و مقرر شد وزرای نیرو، کشاورزی و راه و شهرسازی برای ارائه توضیحات در این باره به کمیسیون بیایند.

اختصاص ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح قنوات شهرستان بروجن

جعفری،به  بازدید از قنات صحراده شهرستان بروجن اشاره و تاکید کرد: تاکنون ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح ۲۵ رشته قنات این شهرستان(بخش بلداجی، بخش گندمان و بخش مرکزی) اختصاص داده شده است که ۴۴ میلیارد ریال این مبلغ از محل اعتبارات در اختیار نماینده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

اختصاص ۲۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل  سالن کانون آینده سازان بروجن

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از تخصیص مبلغ ۲۰میلیارد ریال از اعتبارات در اختیار،برای تکمیل پروژه سالن ورزشی کانون آینده سازان خبر داد و افزود:در بازدیدی که بهمراه مدیریت آموزش و پرورش بروجن از سالن ورزشی کانون آینده سازان داشتیم، مقرر شد که این سالن پس از ۲۰ سال به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رئیس‌جمهور: بانیان وضع موجود حق گرفتن پست مدیریتی در کشور را ندارند/ آمادگی روسیه برای خرید محصولات کشاورزی
دنبال کنید

وی ادامه داد:با دعوت ریاست آموزش و پرورش منطقه بلداجی؛بازدید از اداره آموزش و پرورش، طرح های عمرانی و شرکت در شورای آموزش و پرورش منطقه بلداجی بازدیدی انجام شد. همچنین با پیگیری بنده و مسئولان استانی و شهرستانی ۱۰ طرح مخابراتی با اعتبار بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال در جهت ارتقا زیرساخت های مخابراتی شهرستان به بهره برداری رسید.

بررسی طرح های آبخیزداری در جلسه با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان 

وی با بیان اینکه آب آشامیدنی پایدار و سالم به مخازن شهرهای سفیددشت ، فرادنبه و بروجن رسید،ادامه داد:۱۵ سال انتظار به سر رسید و با اجرای  طرح انتقال آب بن_بروجن ،مردم شهرهای سفیددشت، فرادنبه و بروجن در شهرستان بروجن از آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره‌مند شدند.

 جعفری خاطرنشان  کرد: آب خط لوله بن_بروجن پس از انجام  آزمایش های کلرسنجی، میزان  کدورت آب و  میکروب سنجی توسط کارشناسان بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان وارد شبکه آبرسانی سفیددشت، فرادنبه و بروجن شده است.

تبدیل چهارمحال و بختیاری به بزرگترین مرکز  انبارداری محصولات کشاورزی کشور

نماینده مردم  شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  نشست قرارگاه اشتغالزایی ستاد توسعه استان‌های زاگرس نشین مطرح کرد: چهارمحال و بختیاری به دلیل شرایط آب و هوایی سرد و قرارگیری در شاهراه ارتباطی فلات مرکزی به سمت جنوب، قابلیت تبدیل به بزرگترین مرکز انبارداری محصولات کشاورزی کشور را دارد.

اشتغال در استان‌های زاگرس نشین باید بر اساس سند آمایش سرزمین باشد
جعفری،به برگزاری نشست ستاد توسعه استانی استان‌های زاگرس نشین تاکید کرد:همه استان‌های زاگرس نشین قابلیت و ظرفیت بی‌بدیلی در کشاورزی و  دامپروری دارند و باید تلاش شود در دو سال عمر باقیمانده از دولت سیزدهم شرایط لازم برای توسعه این استان‌ها فراهم شود.سرمایه‌ها باید به سمت ایجاد اشتغال پایدار هدایت شود و زمینه اشتغال جوانان در این مناطق را با جذب سرمایه‌گذاران بیش از پیش فراهم کنیم./

بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی از خوسف ورود کند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi