پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور خلع 2 پیمانکار و تذکر دوباره انتخاباتی در شورای اداری گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به ایام دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی است. وی بیان کرد: مدیدان دستگاه های اجرایی پروژه های خود را که تکمیل هستند و شرایط افتتاحیه در دهه فجر را دارند در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106790
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۵

کرونا :

دستور خلع 2 پیمانکار و تذکر دوباره انتخاباتی در شورای اداری گچساران

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به ایام دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: مدیدان دستگاه های اجرایی پروژه های خود را که تکمیل هستند و شرایط افتتاحیه در دهه فجر را دارند در لیست قرار دهند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام را رها نکنید و پروژه هایی که هنوز تکمیل نشده را افتتاح نکنید که برای ادامه کار سخت می شود آن را تامین اعتبار کرد.

دیهیم خوب عنوان کرد: مدیران کاری به فضای مجازی نداشته و اقدامات لازم رابرای تبیین خدمات نظام و دستگاه های خود انجام دهند.

وی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است که در طول این دولت چه اقداماتی انجام شده تا بین مردم و دولت فاصله ایجاد نشده و خلاء به وجود نیاید.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: خیلی ها در این‌میان سم پاشی می کنند و به مردم نا امیدی را القاء می کنند، باید با تبیین خدمات جمهوری اسلامی جلوی آنها را گرفت.

دیهیم خوب بیان کرد: مدیران با اصحاب رسانه گفت‌وگو کنند و عملکرد دولت را ارائه دهند، قضاوت با خود مردم است.

وی افزود: پروژه دشت مور یک طرح سخت و غیرممکن بود که مشکل آن نیز برطرف شد.

فرماندار گچساران با اشاره به رویداد مهم انتخابات پیش رو ادامه داد:انتخابات یک رویداد سیاسی مهم و تاثیرگذار بر کشور است که تاکیدات مقام معظم رهبری خود نشان از اهمیت آن دارد.

دیهیم خوب اضافه کرد: سهم مردم در انتخابات مهم می باشد و باید آنها انتخابی درست و اصلح و بدون احساسات و یا قوم گرایی را انجام دهند، باید اشخاصی انتخاب شوند که بتوانند درد ما را دوا کرده و برای توسعه منطقه و کشور گام بردارند.

تجمعات در شهرستان لنده ممنوع شد
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه برخی از توقعات مردم جزو وظایف نماینده نیست، افزود: مدیران جایگاه و ارزش خود را حفظ کنند، ما از مدیری که بتواند زمینه مشارکت بیشتر مردم را در انتخابات فراهم کند تقدیر می کنیم، اما از گروه یا فرد خاصی جانبداری و حمایت نکنید.

فرماندار گچساران ادامه داد: اعتماد مردم را نسبت به خود از بین نبرید، اگر قانون را رعایت کنیم مردم نیز راضی خواهندبود.

دیهیم خوب بیان کرد: چندین بار به مدیران برای حضور کم رنگ آنها در جلسات و برنامه های فرهنگی و نماز جمعه تذکر داده شده تمام این مسائل در ارزشیابی مدیران تاثیرگذار است.

وی گفت: پایداری و قدرت نظام ما و اقتدار ملی ایران اسلامی به حضور گسترده مردم در انتخابات بستگی دارد،باید رهرو شهداء بوده و بتوانیم یادواره و جلساتی در شان شهداء برگزار کنیم.

فرماندار گچساران با اشاره به وعده مسوولان استانی برای افتتاح طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی در این شهرستان اظهار کرد: طبق وعده های راه و شهرسازی باید این طرح ۲۸۸ واحدی در ایام دهه فجر تکمیل و به بهره برداری برسد مسوولان در مقابل اصحاب رسانه این قول را به مردم گچساران داده اند.

فرماندار گچساران گفت: جا دارد از زحمات رئیس بنیاد مسکن در گچساران تقدیر کرد اما گزارشات داده شده از این پروژه با این میزان پیشرفت فیزیکی درست نبوده و این طرح با توجه به پیشرفت آن در دهه فجر به بهره برداری نخواهد رسید.

فرماندار گچساران بیان کرد: در بحث احرای طرح نهضت ملی آنها به سقف دوم رسیده اند اما دو پیمانکار در این‌پروژه خوب کار نکرده اند و بهتر است خلع شده تا هرچه زودتر این پروژه سرعت بیشتری پیدا کند.

امام جمعه : مصلی دهدشت در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار می گیرد
دنبال کنید

فرماندار گچساران گفت: برخی مشکلات از سوی دستگاه های خدمات رسان اعلام شده که با حرف برخی از مدیران مربوطه هم خوانی ندارد بهتر است مدیران دقیقتر صحبت کنند.

وی افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت سیزدهم اجرای ۳ هزار واحد طرح نهضت ملی در گچساران است، تا کنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و باید به نسبت آغاز این طرح پیش رفته و خود را مقایسه کنید، باید مشکل آب و برق را برطرف کرد و جا دارد از زحمات شرکت گاز جهت تامین گاز ۲۸۸ واحد تقدیر کرد.

پابان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi