چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسابقات 3گانه ورزشی دهه فجر و یادبود حاج قاسم سلیمانی در باشت+تصاویر

به گزارش کرونا از باشت، مسابقات سه گانه ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی فوتبال دستی بسیج به مناسبت ایام‌الله دهه فجر یادبود شهدای جبهه مقاومت و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت  برگزار شد. سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی  فرمانده سپاه باشت در حاشیه برگزاری این مسابقات در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106739
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۵

کرونا :

مسابقات 3گانه ورزشی دهه فجر و یادبود حاج قاسم سلیمانی در باشت+تصاویر

به گزارش کرونا از باشت، مسابقات سه گانه ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی فوتبال دستی بسیج به مناسبت ایام‌الله دهه فجر یادبود شهدای جبهه مقاومت و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت  برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی  فرمانده سپاه باشت در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با فارس با اشاره به  برگزاری این مسابقات ورزشی توسط بسیج اظهار داشت: این مسابقات بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) با شور و هیجان  در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت ایام الله دهه فجر و یادبود شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود گفت: این مسابقات در سالن ورزشی ناحیه مقاومت  باشت در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه باشت  با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات بیان کرد: حفظ، انسجام و ارتقای سطح مهارت تیراندازی بسیجیان از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برنامه های پیشنهادی مطرح شده در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، بیان داشت: رشته تیراندازی به لحاظ استقبال عمومی و ویژگی های خاص نظیر مشارکت پذیری، به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی ورزشی در این ایام مصوب شد که امسال نیز همچون سال های قبل شاهد برگزاری این دوره از مسابقات بودیم. 
غلامشاهی در ادامه یادآور شد: در طول روزهای آتی سایر برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز براساس برنامه ریزی های صورت گرفته برگزار خواهد شد.

مسابقات 3گانه ورزشی دهه فجر و یادبود حاج قاسم سلیمانی در باشت+تصاویر 6

مسابقات 3گانه ورزشی دهه فجر و یادبود حاج قاسم سلیمانی در باشت+تصاویر 7

مسابقات 3گانه ورزشی دهه فجر و یادبود حاج قاسم سلیمانی در باشت+تصاویر 8

مسابقات 3گانه ورزشی دهه فجر و یادبود حاج قاسم سلیمانی در باشت+تصاویر 9

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi