پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تقویت امکانات بهداشتی و درمانی استان مازندران/ مردم نباید برای درمان بیماری‌های ساده راهی مراکز درمانی استان شوند

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس یازدهم با اشاره به گردشگرپذیر بودن حوزه انتخابیه و ورود بی شمار مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات به این خطه غرب مازندران خواستار توجه وزیر بهداشت به تقویت امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106706
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

لزوم تقویت امکانات بهداشتی و درمانی استان مازندران/ مردم نباید برای درمان بیماری‌های ساده راهی مراکز درمانی استان شوند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم پس از بازدید سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهید بهشتی نوشهر با بیان اینکه بار مراجعه بالای این بیمارستان بر دوش کادر پزشکی به ویژه پرستاران است، گفت: اگر چه گام هایی در تقویت امکانات و تجهیزات در حوزه افزودن نیروهای متخصص و جراحی برداشته شده اما کافی نیست و امروزه اهالی خطه غربی مازندران برای درمان بیماری های ساده به عنوان آندوسکوپی باید با پیمودن کیلومترها علاوه بر اتلاف وقت، انرژی، هزینه و مخاطرات سوانح رانندگی راهی مراکز درمانی استان شوند و این واقعا سزاوار نیست.

محسنی بندپی با اشاره به گردشگرپذیر بودن حوزه انتخابیه و ورود بی شمار مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات به این خطه غرب مازندران خواستار توجه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تقویت امکانات و تجهیزات در منطقه شد.

وی تجهیزات جراحی مغز، سی پی آر، مرکز سوانح سوختگی و جراحی قلب را از دیگر نیازهای اساسی مراکز درمانی این منطقه برشمرد.

کریمی معاون درمان وزارت بهداشت هم در این نشست تاکید کرد که این مطالبه ها بحق بوده و تمام سعی و تلاش این وزارتخانه بهبود و تقویت امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی غرب مازندران بوده است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در ادامه نشست تاکید کرد  که تلاش خواهم کرد این خواسته ها به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتقال یابد تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم./

اعلام آمادگی نمایندگان ادوار استان گلستان برای ارائه تجربیات به مجموعه استانداری
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi