شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ امکانات پزشکی برای بیمارستان های نجف آباد؛ توسعه بیمارستان فاطمه زهرا (س)

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: در این چند سال اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های نجف آباد و تیران کرون صورت پذیرفته است و البته ناگفته نماند که خیرین نیز در پیشبرد و توسعه مراکز درمانی مساعدت های ویژه ای داشته اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106536
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

کرونا :

اخذ امکانات پزشکی برای بیمارستان های نجف آباد؛ توسعه بیمارستان فاطمه زهرا (س)

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه گفت: در این چند سال اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های نجف آباد و تیران کرون صورت پذیرفته است و البته ناگفته نماند که خیرین نیز در پیشبرد و توسعه مراکز درمانی مساعدت های ویژه ای داشته اند.

وی افزود: با تلاش هایی که در این ۲ سال اخیر صورت پذیرفت یک دستگاه ام آر آی، سی تی اسکن و آنژیوگرافی برای بیمارستان شهید منتظری اخذ و نصب شده اند که در حال حاضر هم شهروندان از آنها استفاده می کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس عنوان کرد: همچنین برای توسعه بیمارستان شهید منتظری حدود ۱۳ و ۵۰۰ متر زمین برای در نظر گرفته شد که مقرر شد برای ساخت آن حدود ۶۰ درصد از اعتبار آن را دولت و مابقی را هم خیرین تقبل کنند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: بیمارستان فاطمه زهرا (س) هم مقرر شده است توسعه یابد و حدود ۳۶۰۰ متر زمین هم برای ساخت اختصاص یافته است که در هفته های آتی کلنگ آن به زمین زده می شود.

وی بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی امام محمد باقر تامین اجتماعی هم به بهره برداری رسید و امکانات پزشکی آن هم تجهیز شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi