یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولتمردان برای رفع مشکلات جزیره لاوان گام های اساسی بردارند

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس گفت: جزیره لاوان با دارا بودن سرمایه های عظیم باید از خدمات بیمارستانی، آموزشی، ورزشگاه های مناسب، آسفالت کوچه و معابر، اشتغال پایدار و معیشت مناسب برخوردار باشد اما متاسفانه کمبودها در این جزیره مشهود است و دولتمردان باید برای رفع مشکلات موجود لاوان گام های اساسی بردارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106304
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

دولتمردان برای رفع مشکلات جزیره لاوان گام های اساسی بردارند

احمد جباری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود گفت: شهرستان لاوان با وجود استقرار چندین پالایشگاه و شرکت نفت فلات قاره امادر تب محرومیت می سوزد لذا این سوال وجود دارد که شایسته است مردمان جزیره لاوان از محرومیت و مشکلات برخوردار باشند.

وی افزود: جزیره لاوان با دارا بودن چنین سرمایه هایی باید از خدمات بیمارستانی، آموزشی، ورزشگاه های مناسب، آسفالت کوچه و معابر، اشتغال پایدار و معیشت مناسب برخوردار باشد اما متاسفانه کمبودها در این جزیره مشهود است و دولتمردان باید برای رفع مشکلات موجود لاوان گام های اساسی بردارند.

نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در مجلس گفت: از مشکلات اساسی حوزه انتخابیه عدم صدور مجوز برای صیادان، برخوردهای سلیقه ای با صیادان و تخلیه صید آنان بدون ارائه دلیل و عدم پاسخگویی به آنان و توقیف شناورهای صیادان بوده است که نشات گرفته از بی برنامگی سازمان شیلات کشور است و باید در این رابطه چاره ای بیندیشد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: بندر لنگه و کنگ که روزگاری دروازه ورود تجار و بازرگانان بوده است امروز بی رونق شده است و تنها راه حل آن نیز ایجاد منطقه ویژه بزرگ اقتصادی – تجاری و بازرگانی است که نیاز بوده لایحه تشکیل آن سریعا به مجلس ارسال شود و امیدوارم این موضوع در سفر رئیس جمهور مصوب شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi