چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تامین زیرساخت های ورزشی بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباراتی برای توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یافت و مقرر شده است در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد تا اقدامات لازم را انجام دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106295
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تامین زیرساخت های ورزشی بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر  ۱۵ میلیارد ریال برای تکمیل مراکز جامع سلامت شهرهای ونایی و روستاهای خایان و دهکرد در نظر گرفته شده است و به زودی شاهد افتتاح این مراکز خواهیم بود که این مهم می تواند اقدام مطلوبی در جهت رفع مشکل مردم منطقه در حوزه بهداشت و درمان باشد.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده اعتباراتی برای توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یافت و مقرر شده است در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد تا اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: نشستی با مسئولان وزارت بهداشت و درمان داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات و کاستی های بیمارستان های حوزه انتخابیه صحبت شد و در این نشست با مساعدت های لازم اعتباراتی جهت تکمیل پروژه های بهداشتی و همچنین تجهیز امکانات پزشکی اختصاص یافت.

مقصودی عنوان کرد: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با  معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت که در این دیدار پیرامون حل مشکل بوجود آمده در مسیر ساخت زیر گذر دام شهرستان بروجرد و دیگر مطالبات شهرستان در حوزه گازرسانی پرداخته شد و دستور لازم برای رفع این مشکل صادر شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi