شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بهره برداری از فاز نخست کارخانه نساجی هلال احمر دلفان

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده فاز نخست کارخانه نساجی هلال احمر شهرستان دلفان در مکان سوله های هلال احمر با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر وارد عملیات اجرایی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106289
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

بهره برداری از فاز نخست کارخانه نساجی هلال احمر دلفان

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده فاز نخست کارخانه نساجی هلال احمر شهرستان دلفان در مکان سوله های هلال احمر با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر وارد عملیات اجرایی شده است.

وی افزود:  فازم دوم آن نیز در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان طی هفته های آتی کلنگ زنی خواهد شد که فاز دوم این کارخانه باعث اشتغال بیش از هزار نفر می شود.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس بیان کرد: همچنین باید گفته شود در هفته های آینده نیز کلنگ کارخانه پتروشیمی نورآباد با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: ساخت سد تاج امیر در سال ۹۷ به دلیل بدهی ۳۰ میلیارد تومانی متوقف شده بود اما با تلاش های انجام شده بدهی این پروژه پرداخت شد و با تزریق اعتبار عملیات اجرایی مجدد شروع به کار کرد که انشاالله در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi