چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث کارخانه فروسیلیکومنگنز در قروه/این کارخانه یکی از کارخانجات مهم کشور در آینده خواهد بود

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس، ضمن تشریح نحوه سرمایه‌گذاری در جهت توسعه واحدهای صنعتی در حوزه انتخابیه خود گفت: کارخانه فروسیلیکومنگنز که در قروه در حال ساخت است یکی از کارخانجات مهم کشور در آینده خواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106286
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

احداث کارخانه فروسیلیکومنگنز در قروه/این کارخانه یکی از کارخانجات مهم کشور در آینده خواهد بود

پرویز اوسطی  در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، در بیان اقداماتی که در جهت توسعه حوزه صنعت حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: این منطقه دارای استعدادها و پتانسیل‌های سرزمینی فراوانی در ابعاد و وجوه مختلف است و مزیت‌های بسیاری در دو شهرستان اعم از کشاورزی، معدن، آب و نیروی انسانی مطلوب وجود دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این منطقه انجام شده است شاهد رشد و توسعه با شتاب مطلوبی در حوزه‌های مختلف هستیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از پروژه‌هایی که در این منطقه در حال انجام بوده و به نتیجه رسیده است طرح توسعه و فاز دوم کارخانه لاستیک بارز کردستان است که در دهگلان واقع شده است و در حال حاضر ۲۵ درصد لاستیک خودروهای سبک کشور را تامین می‌کند و با اجرای این طرح توسعه این میزان سهم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: زنجیره فولاد شهرستان قروه یکی دیگر از پروژه‌هایی است که بعد از اینکه به بهره‌برداری برسد می‌تواند بالای یک میلیون تُن ورق گرم فولادی تولید کند که به سرعت در حال ساخت است و کارهای آن جلو می‌رود.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم، یادآور شد: کارخانه فولاد زاگرس شهرستان قروه یکی دیگر از واحدهایی است که در گذشته تعطیل شده بود اما هم‌اکنون به سرمایه‌گذار واگذار شده است و کارهایش جلو می رود. همچنین کارخانه فروسیلیکومنگنز در حال ساخت است که یکی از کارخانجات مهم کشور در آینده خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی دیگر از پروژه‌های صنعتی که از چند ماه گذشته آغاز شده و به سرعت جلو می‌رود و براساس ذخایر سنگ آهن منطقه طراحی شده و در حال اجرا است کارخانه کنسانتره دو میلیون و ۵۰۰ هزار تُنی صبا نور است که در بخش چهار دولی شهرستان قروه در حال اجرا است و در آن بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود./

رژیم خبیث صهیونیستی باید تنبیه شود و‌ تنبیه خواهد شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi