شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تسریع روند احداث بیمارستان 168 تختخوابی در قروه

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس، با بیان اینکه مجوز احداث بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی شهرستان قروه اخذ شد و در بودجه ۱۴۰۲ نیز دارای ردیف اعتباری است از وزارت بهداشت خواست تا با تعیین پیمانکار روند اجرای این پروژه را تسریع کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106229
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

کرونا :

ضرورت تسریع روند احداث بیمارستان 168 تختخوابی در قروه

پرویز اوسطی  در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: مجوز احداث بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی شهرستان قروه اخذ شد و در بودجه ۱۴۰۲ نیز دارای ردیف اعتباری است و الان پیگیر هستیم که هر چه سریعتر پیمانکار این پروژه توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین شود تا کار در این حوزه آغاز شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید تعلل در شروع عملیات اجرایی این بیمارستان غیرقابل قبول و نشان دهنده ناتوانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در عمل به وظایف محوله و حداقل انتظار در حوزه بهداشت و درمان است.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی این منطقه فاقد دستگاه ام آر آی بود که بعد از ۲ سال پیگیری امسال در مراکز درمانی دو شهرستان قروه و دهگلان تامین و مستقر شد.  

این نماینده مردم درمجلس یازدهم، خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: احداث درمانگاه‌های جدید از مصوبات هیات امنای سازمان تامین اجتماعی کشور بود که برغم تامین زمین مورد نیاز و پیش‌بینی اعتبارات لازم هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است که انتظار می‌رود با ورود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi