شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات و حق التدریسان پیگیری شد

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های وضعیت نیروهای خرید خدمات خبر داد و گفت: معاون وزیر آموزش و پرورش پیرامون تعیین وضعیت نیروهای خرید خدمات، حق التدریسان، نهضتی‌ها، طرح مهر آفرین و…  خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106223
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

کرونا :

تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات و حق التدریسان پیگیری شد

حبیب اله دهمرده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: سهمیه نفت منطقه سیستان از موضوعات قابل پیگیری بود و طی نامه‌ای از جلیل سالاری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درخواست تحقق وعده ۴۰۰ لیتر نفت داشتم که این میزان امروز به حدود ۱۵۰ لیتر کاهش یافته این حق شهروندان سیستانی نیست. با توجه به شرایط حاد منطقه و جلسات فراوان و دستور کتبی رئیس جمهور و وزیر نفت امیدواریم در مورد این مسئله در اسرع وقت اقدامات مقتضی به عمل بیاید.

نماینده زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ساماندهی نیروهای خرید خدمات خبر داد و افزود: پیگیری‌هایی از معاون وزیر آموزش و پرورش پیرامون تعیین وضعیت نیروهای خرید خدمات، حق التدریسان، نهضتی‌ها، طرح مهر آفرین و…  صورت گرفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت تامین زمین برای متقاضیان مسکن ملی، اظهار داشت: مسئولان نیروی انتظامی و وزارت راه و شهرسازی در رابطه با جابجایی محل پادگان آموزشی ولیعصر جهت ساخت مسکن ملی برای مردم شریف سیستان و واگذاری  زمین معوض بنابر ضوابط برای ساخت پادگان آموزشی جدید اقداماتی را داشته اند.

 وی در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته در جهت تسریع در راه اندازی کارخانه لاستیک هامون خبر داد و تاکید کرد: با تسریع در راه اندازی کارخانه تایر هامون سیستان، دولت از اجرای این پروژه عادلانه کردن سهم مناطق از رشد اقتصادی، ارتقای رشد منطقه‌ای و ارتقای سهم استان را از درآمد ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال را نظاره کرد./

فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه تزریق شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi