یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تکمیل ۲۵ کیلومتر مانده رینگ اول کمربندی شهر شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: برای برگزاری مناقصه تکمیل ۲۵ کیلومتر مانده رینگ اول کمربندی شهر شیراز جلسات و مکاتباتی با وزارت راه انجام شده است که خوشبختانه آقای بذرپاش با تخصیص ۲۰۰ میلیارد به آن موافقت نمودند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106217
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تکمیل ۲۵ کیلومتر مانده رینگ اول کمربندی شهر شیراز

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: پیگیری هایی از سوی وزارت ارتباطات برای رفع مشکلات ارتباطی شامل اجرای فیبرنوری، آنتن دهی و اینترنت برخی روستاهای شیراز و زرقان انجام گرفت و دستوراتی در این رابطه نیز صادر شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز وزارت ارتباطات توضیحاتی در خصوص پیگیری های انجام شده در خصوص مشکل آنتن دهی و امثالهم ارائه کردند که در مکاتبات انجام شده عنوان کردند اجرای مسیر فیبر داریون – رحمت‌آباد در طرح‌های جاری درج شده است و در اولویت بعدی اجرایی می شود همچنین دکل و تجهیزات سایت جدید روستای مرادآباد و علی‌آباد قره‌باغ نصب و در مرحله راه‌اندازی نهایی قرار دارد. 

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین برای برگزاری مناقصه تکمیل ۲۵ کیلومتر مانده رینگ اول کمربندی شهر شیراز جلسات و مکاتباتی با وزارت راه انجام شده است که خوشبختانه آقای بذرپاش با تخصیص ۲۰۰ میلیارد به آن موافقت نمودند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi