شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع برق در فومن و شفت

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، با بیان اینکه استان گیلان دارای فرسوده‌ترین شبکه‌های توزیع برق در سطح کشور است تاکید کرد که به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم اقدامات مطلوبی در جهت اصلاح این شبکه‌ها انجام شد که بیشترین این اقدامات در شفت و فومن صورت گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106205
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع برق در فومن و شفت

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه راه حوزه انتخابیه‌اش انجام شده است، گفت: در این منطقه در حوزه راه‌های روستایی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم که از گذشته انباشته شده است و هرچند اقداماتی در این حوزه انجام شده بود اما به دلیل فرسودگی زیادی که در این راه‌ها وجود داشت بخش عمده‌ای از آنها با مشکل مواجه شدند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این راستا سعی کردیم با استفاده از اعتبارات ملی از طریق سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی که در اختیار ما قرار دادند و جای دارد در اینجا از آنها قدردانی کنیم، اقدامات خوبی در سطح استان گیلان انجام شد که در این زمینه توجه ویژه‌ای به فومن و شفت صورت گرفت اما به دلیل عمق فرسودگی راه‌های این منطقه ملموس نبود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه برق این منطقه، تصریح کرد: استان گیلان دارای فرسوده‌ترین شبکه‌های توزیع برق در سطح کشور است بنابراین به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم اقدامات مطلوبی در جهت اصلاح این شبکه‌ها انجام شد که بیشترین این اقدامات در شفت و فومن صورت گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: البته برغم اقدامات مطلوبی که درجهت تقویت شبکه‌های توزیع برق این منطقه انجام شد اما همچنان فرسودگی در بخشی از شبکه برق‌رسانی وجود دارد بنابراین لازم است اصلاح این شبکه تداوم داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi