شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان از دو مسیر برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان شامگاه امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم یو‌م‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با گلایه از حضورنیافتن همه روسای کمیته‌ها در جلسه اظهار کرد: لزوم حضور رؤسای کمیته‌ها تذکر داده شده بود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106148
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۸

کرونا :

راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان از دو مسیر برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان شامگاه امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم یو‌م‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با گلایه از حضورنیافتن همه روسای کمیته‌ها در جلسه اظهار کرد: لزوم حضور رؤسای کمیته‌ها تذکر داده شده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این نهاد فقط با پنج نیرو اداره می‌شود و یک نهاد غیردولتی با بودجه محدود است، تصریح کرد: این نهاد برای پاسخگویی به نیازهای مناسبات گوناگون با محدودیت مواجه است به‌طوری‌که

وی ۱۲، ۲۱ و ۲۲ بهمن را مهم‌ترین مناسبات دهه فجر اعلام کرد و گفت: برنامه‌های متناسب با این ایام از جمله تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و همچنین تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، نواخته شدن زنگ انقلاب، طنین‌انداز شدن بانگ الله‌اکبر، نورافشانی و برگزاری راهپیمایی همه ساله برگزار می‌شود و امسال هم برای برگزاری آن‌ها به بهترین روش برنامه‌ریزی می‌شود.

ناصر از برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان در دو مسیر و شاید سه مسیر خبر داد و گفت: این مسیرها از بلوار آزادی تا میدان انقلاب و چهار امیرکبیر تا میدان انقلاب پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر برگزاری خانوادگی جشن روز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ادامه داد: انتظار هماهنگی اقشار مختلف و تشکل‌های مردمی برای حضور در این راهپیمایی وجود دارد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi