شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه بندرخمیر: حضور در انتخابات تیر خلاص بر همه فتنه های استکباری است

به گزارش کرونا از بندرعباس، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رجب هم ماه ولایت و هم ماه نبوت است و آیین اعتکاف و ایام البیض سنت حسنه و برجسته پیامبر و ائمه اطهار (ع) است.  وی افزود: اول رجب مصادف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106136
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۲

کرونا :

امام جمعه بندرخمیر: حضور در انتخابات تیر خلاص بر همه فتنه های استکباری است

به گزارش کرونا از بندرعباس، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رجب هم ماه ولایت و هم ماه نبوت است و آیین اعتکاف و ایام البیض سنت حسنه و برجسته پیامبر و ائمه اطهار (ع) است. 

وی افزود: اول رجب مصادف با میلاد امام باقر علیه السلام است و این امام بزرگوار را باید شروع کننده نهضت علم افروزی و شکل گیری شبکه عالمانه علمای دین تحت اشراف و تعلیم ائمه هدی دانست. 

امام جمعه خمیر بیان کرد: دوران امام باقر علیه السلام دوره شبه آغازین برای نقش حاکمیت دینی در چارچوب سازی محبان اهل بیت علیه السلام است. 

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: از آن طرف باید امام باقر را متحد کننده امت اسلامی معرفی کرد که جلوه او را در یکپارچه سازی مراسم حج ببینیم. 

وی اظهار کرد: سالروز شهادت امام هادی فرصت مغتنمی که با قرائت و تأمل در زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه یک دوره عمیق و ارزشمند امام شناسی را پشت سر بگذاریم.

خطیب جمعه خمیر با بیان اینکه ٢۶ دی ماه سالروز فراری دادن شاه معدوم توسط مردم است، افزود: اینکه می‌گوییم توسط مردم این اتفاق افتاد یک ادعای روشن و متقن است. 

حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد: در سال ۵٧ شاه را یک کودتای سیاسی و نظامی بر کنار نکرد بلکه خواستگاه این مهم، اراده ملت غیوری بود که فلاکت و ذلت حاکمان خود در برابر مستکبران و مستعمران غرب خسته شده بود. 

وی همچنین اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب تکیه به توده مردم را انتخاب راهبردی امام خمینی (ره) می‌داند نشان از آن دارد که سرمایه حضور مردم را موثرترین شأنیت در مسائل کشور می داند. 

سوگواره «گوشواره» و یادبود شهدای کرمان در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

امام جمعه خمیر بیان کرد: در منطق و اندیشه امامین انقلاب در همه ۴۵ سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی بدون آراء مردم خیمه نظام اسلامی سرپا نمی‌شود و نمی‌ماند. 

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: مزدوران رسانه ای دشمن تمام برنامه ریزی های خود را در راستای ناامید کردن آحاد ملت و جدا سازی آنان از حاکمیت کشور کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: حضور آحاد مردم در انتخابات که مهمترین عرصه تصمیم عقلایی و دینی است می‌تواند تیر خلاصی بر همه فتنه های استکبار جهانی در این سال دانست.

 پایان  پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi