یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استفاده از تمام ظرفیت‌های اداری برای حمایت از طرح هوشمندسازی یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق در نشست شهر هوشمند گفت: یکی از طرح‌هایی که مسئله محور ارائه‌شده و مورد استقبال همه مسئولین از جمله استاندار استان قرار گرفته ،طرح هوشمند سازی با فناوری‌های نوین توسط تعدادی از جوانان نخبه استان است. فرماندار بویراحمد با اشاره به اهداف چند بعدی و مزیت ها و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106062
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

کرونا :

استفاده از تمام ظرفیت‌های اداری برای حمایت از طرح هوشمندسازی یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق در نشست شهر هوشمند گفت: یکی از طرح‌هایی که مسئله محور ارائه‌شده و مورد استقبال همه مسئولین از جمله استاندار استان قرار گرفته ،طرح هوشمند سازی با فناوری‌های نوین توسط تعدادی از جوانان نخبه استان است.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اهداف چند بعدی و مزیت ها و کار ویژه‌های این طرح افزود: از ابتدای این طرح تا انتها در کنار نخبگان طراح خواهیم بود و هرجا نیاز به حضورمان برای پیگیری باشد دریغ نخواهیم کرد.

وی از مجریان طرح خواست به جای اضافه کردن محورها و مزیت‌های جدید‌،از یک یا چند کار ویژه شروع و در فرایند اجرا ،موارد تکمیلی را اضافه نمایید تا پروژه معطل نشود .

در ادامه کیوان آشنا شهردار یاسوج با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر یاسوج خاطر نشان کرد: پایش تصویری مهمترین دغدغه ماست ،آمادگی کامل جهت همکاری برای هوشمندسازی راداریم.

شهردار یاسوج بیان کرد: ۳۰ درصد مشکل ترافیک یاسوج فرهنگی است‌.

از جمله مزایای هوشمند سازی و نصب ستون های هوشمند می توان به موارد زیر اشاره داشت: بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست، بهبود حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک،  ارائه خدمات شهری بهتر و کارآمدتر، افزایش امنیت شهری و کاهش جرم و جنایت، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و تسهیل در دسترسی به خدمات اشاره کرد.

 

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi